Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chikane ?
  • #1   22. jun 2009 Hmm... Hvis historien holder, er det klamt at folk kan opføre sig på en så barnelig måde smiley

• #2   22. jun 2009 lyder nærmere som en besse der har glemt sin vigepligt og derfor lige skul ehave en reminder MEN det er kun gætteri jeg ved intet om sagen

men som mikkel sige lyder det lidt usansynligt smiley

• #3   22. jun 2009 Svært at vide hvad der er sket.. Men hvis det er en typisk jyde (forstå in spøg) så har han jo nok ligget 40 kmt over lovlig hastighed på landevejene, og motorcyklisterne har måske bare ligget 20 kmt over.. så det kan være svært at vide hvad der helt nøjagtigt er sket.. der har nok været nogen gensidig provokation..

• #4   22. jun 2009 Det lyder til kun at være den halve sandhed. Man kan vel forestille sig én psykopat som er på stoffer etc. ville føle sig så provokeret at han kørte efter, men fire!?

Uanset hvad, lyder det som ret grænseoverskridende adfærd af de fire, men manden pudser da også glorien alt hvad han kan.

• #5   22. jun 2009 Jeg kunne ikke forestile mig at 4 personer ville køre efter en der bare havde overhalet dem. Han har sikkert, som så mange andre billister, gjort dem opmærksom på at de ikke var velset i trafikken der hvor han kørte. Det ser man jo snart som hverdags kost her i dette mc-hadende land.
    Der er to sider af historien, men jeg er helt sikker på at han selv har pustet til ilden..

• #6   22. jun 2009 kan være det var nogle at "drengene" med rygmærker, og hvis besse så havde sænket farten efter endt overhalning, er alt muligt. Men jo det er visk kun den halve historie. Hvis en bil vil kører hurtiger end mig skal han da være velkommen..

• #7   22. jun 2009 Han lyver da..............

• #8   22. jun 2009 der må helt sikkert have været en grund til de bliv sure.. han var sikkert ved at køre ind i en af cyklerne.. har selv prøvet hvor vi kørte en flok. hvor der kom en i bil og var smart og skulle overhale. hvor det var tæt på at gå galt..

• #10   22. jun 2009 Minder lidt om Finn Nørbygårds definition på ordet træls.

Du kommer kørende på motorvejen de reglementerede 110 km/t i din bil da du kommer op til en flok mc-er med rygmærker der tøffer afsted med 60 km/t.

Man ved at der ikke skal klnkes noget eller provokeres, men for at fortælle at det er ok at de kører så langsomt og at det er ok at de fylder hele vejen giver du lige et lille forsigtigt dyt i hornet.

Hornet sætter sig fast og DET ER DÆLME TRÆLS :-))))

• #11   22. jun 2009 Nice one Gert smiley

• #12   22. jun 2009 hmm... tror sgu ikke vi kommer nærmere, men kunne da være interessant hvis der er nogen som hører en version fra en af de fire...

.... mon ikke det varer nogen inden han overhaler en flok igen :o)

• #13   22. jun 2009 Nu var jeg ikke med:-)

Men man kunne da sagtens forestille at han f.eks havde været lidt tætter på dem end de brød sig om. De kunne så slet og ret være kørt efter ham bare for at fortælle det .

Så er det ikke svært at forestille sig næste trin - han er blevet dødforskrækket.

Det kan jo også handle om 4 helt regulære røvhuller - de eksisterer givetvis:-)

Kommentér på:
Chikane ?

Annonce