{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  thansen
  • #1   27. jun 2009 det noget skrammel, og hører kun 45 knallert til

  • #2   27. jun 2009 ok tak rasmus

  • #3   27. jun 2009 de er tunge og larmer og støjer, det er noget lort, køb en dyr hjelm du vil ikke fotryde, jeg syntes shoei er bedst.

  • #4   27. jun 2009 Rasmus B - Hvad baserer du det på? At hjelmen er købt i T-Hansen?

    KCB VR-R2 hjelmen har fået rigtig gode resultater i div. tests,


  • #5   27. jun 2009 har ikke selv prøvet nogen derinde fra, men tror nu egentlig ikke thansen er så tosset mere.

  • #6   27. jun 2009 Skulle jeg ud og have ny hjelm kom kcbén da også på tale, fornuftig pris og udemærket andmeldelse. og så er den da heller ikke grim.

  • #7   27. jun 2009 Man finder nok først ud af det, når den skal tage stødet.

    Gode hjelme til hurtige cykler skal nok koste i lejet 2-3000.
    Det drejer sig også meget om støjfølsomhed, komfort indeni, vaskbar indtræk, STØJ egenskaber etc.

    Visieret skal helst være så stærkt, at man kan viske fluer, regn og lign. af med handkens ruskinsbelægning.

    "Langgaffel"


  • #8   27. jun 2009 (link fjernet)

    Jeg har lige købt mig sådan en her.. Den er jeg ski glad for.. Sidder godt. Ikke så meget støj. Ja og så koster den 1200 penge..


  • #9   27. jun 2009 Nu er det ikke til mig selv,,, men konen vil gerne have en hjelm,,,, så støj gør ikke noget hun høre ikke efter aligevel smiley


  • #10   27. jun 2009 at handel ved thansen er dum rigtig dumt
    Har før købt motorcykel tøj hos dem hvor det gik i stk 5 gang jeg havde det på de vil ikke bttte det eller lave det.Har også købt en knallert der til konen .Den gik i stykker hele tiden hvor de prøved at lave den men de folk de har kan ikke en skid gik så til en anden forhandler så kunne den kører igen.Knægten har også købt BMX der som holdte i 5 dage så var krank ødelagt.Jeg sættter aldrig mine ben i den skod butik igen
    http://www.jeghaderthansen.dk/


  • #11   27. jun 2009 Nu har jeg aldrig haft problemer med at handle hos dem, har selv noget tøj fra dem det holder fint ingen problemer.



  • #12   27. jun 2009 www.jeg hader- jeghaderthansen.dk
    jeg er ikke en kæmpe fan af thansen, men jeg har aldrig haft problemmer.

    -min søn har fået bmx derfra, køre fint,
    -kædespray overraskende god
    - skivebremselås med alarm, virker upåklageligt
    - nokia oplader- fungere som den skal
    - tændrør- tjeck
    - nytårs batterisortiment, ja det store- flot
    osv.


  • #13   27. jun 2009 Kun et spørgsmål, hvad er din kones hoved værd?

  • #14   27. jun 2009 Var lige inde og kikke test "sharp",,, der få en af dem 4 ud af 5 stjerner så kan de sku ikke være helt dårlige

  • #15   27. jun 2009 De KBC hjelme de har der er fine, de sælges også ved andre alm MC butikker, dog i flere tilfælde til en langt højere pris, og ja det er samme model. Så den hjelm ville jeg absolut ikke være nervøs for at køre med. Der findes jo også flere skod hjelme ved de førenede MC forhandlere,ex Airoh som jeg bestemt ikke syntes er en prima hjelm, og prisen er også langt lavere end dem ved Thansen, men alligevel kører folk rundt meddem, har også selv gjort det, for den er jo IKKE købt ved Thansen, så den er jo god nok.
    Jeg handler sgu ved Thansen, han har dunlop dæk, Castrol olie, div værktøj, som performere ligeså godt som mit dyre, har en læderdragt derfra, den har holdt i 3 år nu, Fogcity, osv osv.
    Så, så længe det er de samme mærker som kan fåes andre steder, er jeg ikke nervøs for at købe, og så samtidig få det billigere

    My 5 cents


  • #16   27. jun 2009 der er meget stor forskel på en sikker hjelm og så en go hjelm.
    en hjælm skal være som en go sofa til dit hoved.
    jo bedre en hjlm du har jo mere vil du kører (og kan holde ud at køre uden at blive træt, fx pga larm)


  • #17   27. jun 2009 Meget enig Jonas-
    Men der fåes stadig billige hjelme med reduceret vindstøj og som sidder godt, og det syntes jeg faktisk KBCen gør, kører selv med ARAI RX-7 Corsair, og den larmer sgu, synets jeg.


  • #18   27. jun 2009 en hjelm skal bare ikike være go til prisen... en hjelm skal være go punktum.
    jeg har valgt den hjelm jeg syntes var bedst. og ikke bedst til prisen. hjelmen er for vigtig, mht til køreglæde til at jeg gider gå på kompromi på det punkt.


  • #19   27. jun 2009 En hjelm er godkendt, uanset kvaliteten. Det er første prioritet.


    Når du giver mange penge for en hjelm, så får du med garanti en bedre køreglæde. For den sidder bedre, indlæget er lækre. Du sveder ikke pga dens membraner og design. En dyr hjelm vejer heller ik noget, og du bør købe en med carbon fiber skal.. Det er det du betaler for, sikkerheden og hvor meget skrald den kan tåle er også bedre.. Men man siger, uanset hvad. Taber du en hjelm på jorden, skal du uskifte den. Så er de 5000 kr jeg har givet for en hjelm sure penge, men omvendt er den noget så lækker at have på.

    Personligt synes jeg ik at Shoie laver særlig lækker indmad i deres hjelme, men de bliver skamrost. De er i følge min kræsenhed slet ik på niveau med Shark eller Suomy når kvalitet skal vurders... Min soumy har vitterlig ridsefrit visir, har ik kunne lave en ridse i det. Dug fri virker også hver gang, og jeg kører mange kilometer om året i alt slags vejr.

    Go hjelm jagt!


  • #20   27. jun 2009 Jeg køre selv med en KBC hjelm og er glad for den
    Da jeg skulle købe havde jeg luret på den i en butik i UK, men så Tsvansen solgte dem og købte den der til en billigere penge

    og den er god til prisen

    http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=49421


  • #21   27. jun 2009 jeg har købt en uvex helix carbon hjelm hos dem . det er en fin hjem og den vejer kun 1000gr

  • #22   27. jun 2009 Kører også rundt med en KBC hjelm, dog ikke den der bliver vist på ovenstående link, men er også godt tilfreds med min. Den har fået 5/6 i den engelske test. Der er dog lidt støj i den, men det var der så også i min gamle hjelm som kostede det dobbelte af hvad den jeg har nu koster.

  • #23   27. jun 2009 man kan da bare købe KBC hjelmene her http://www.bikebandit.com/kbc-helmets/c/a642303a623908a613737
    der er de lidt dyrere ergo må de være bedre.......


  • #24   27. jun 2009 At handle hos THansen (Gladsaxe) har jeg kun gode oplevelser med.

    Jeg har fået en fin service - der kan være ventetid, javel; men det kan der også hos en mc-forhandler.

    Jeg er overbevist om, THansens hjelme med sikkerhed er af en mindst lige så god kvalitet, som dem du finder hos en mc-forhandler.
    Ligeledes er jeg endog lige ved at påstå, du får mere hjelm til prisen hos Thansen end hos en mc-forhandler.

    Lidt som i et Supermarked, hvor de måske kun skal tjene 50% på en vare mod 200% i en specialforretning. Så er det smag og behag, hvor man vil handle.

    Med hensyn til sikkerhed, komfort og holdbarhed er det at prøve hjelme, lytte til andres oplevelser og skæve til test(S).


Kommentér på:
thansen

Annonce