1.436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ridse i tank Ridse i tank

Jeg fik lavet en rigtigt grim ridse i min tank i går, da jeg skulle lægge mit overtræk på, hvor der må have siddet en lille sten eller tilsvarende fast på.

Jeg kan forestille mig, at det eneste rigtige at gøre er at få lakeret hele tanken om, men er der simplere løsninger, der trods alt gør ridsen sværere at se? Kan et værksted eller en autolakerer "fylde ridsen ud" med samme farve som min motorcykel og så polere det op uden det koster en formue?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridse i tank
  • #1   3. jul 2009 Altså, som du selv siger er en omlakering den bedste løsning, som du også vil være gladest for i længden. Men en stift kan godt tage toppen... MEN, du ved jo stadig at den er dig. Det vil irretere dig hvis du betragter din MC som din store (næststørste) eje. Hvis den derimod er et transportmiddel, forsegl rissen og vær glad. Det er jo lidt forskelligt hvordan man har det med sine MC'er. Your pick.

• #2   3. jul 2009 Lakstift i korrekt farve,fyld godt op, lad tørre i et døgn, polér med vandslibepapir korn 2000 til det er jævnt, polér med autosol, polér med lakrens og slut af med voks eller lakforsegler. Kan blive - om ikke usynligt -så forbløffende godt. Det er i hvert fald næsten gratis at forsøge. Held og lykke med det.

• #3   3. jul 2009 Hej
    jeg ville da også bare bruge rettelak, for hvem ved hvornår den næste ridse kommer, men hvorfor er det lige at du dækker den til i det fine vejr?
    Er også sikker på der findes autolakører der kan reparere det.

• #4   3. jul 2009 Spis en tudekiks. tænk på det er en død ting og den bliver brugt.. tør ikke tænke på hvor mange min har... når den har over 1000 kommer den til maleren...

• #5   3. jul 2009 Tak for input, jeg vil ringe til mit værksted og bede dem gøre hvad Henrik sagde. smiley

"hvorfor er det lige at du dækker den til i det fine vejr?"

Jeg bor i Brøndby, så hvis den ikke ligefrem skal stå og reklamere for at blive stjålet skal jeg enten ridse den noget mere eller fortsætte med at dække den til. smiley

• #6   3. jul 2009 Du kan også forsøge med det, Aldi har på tilbud fra i morgen den 4.7.2009.

(link fjernet)

Jeg har selv overvejet at købe det, hvis man en dag skulle være så uheldig at få en stor rids på motorcyklen.

Kommentér på:
Ridse i tank

Annonce