1.336 visninger
|
Oprettet:
Fuck den er da stiv!! {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har lige fået helt ny to delt læder dragt men den er mega stiv og ikke vildt behagelig at have på, så tænkte om nogle herinde havde nogle tricks til at gøre den blød og eventuelt hvad der er bedst at smører den ind i ??
På forhånd tak.
Vester
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.377
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 120
God sommer.
Vester
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 72
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 85 Svar: 848
Fuck den er da stiv!!