{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

Fuck den er fed {{forumTopicSubject}}

http://www.motorcyclenews.com/upload/267888/images/BoB-rd350lc.jpg
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/May/may2810-best-of-bikemart/

Dette er den originale, med 47 hk til kun 139 kg.

Det fedeste er at denne er uden YPVS, så den trækker sløøøøøvt til ca. 7.000 omd og så får man et gevaldigt spark i røven.

Desværre er de umulige at finde i god kvalitet til fornuftig pris.

Lad høre hvis nogen har en RD 350 LC i garagen. Som er til salg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuck den er fed
  • #1   29. maj 2010 Du må være lørdags-stiv????

• #2   29. maj 2010 Men tjek da på Mobile, hvis du vil have en.. Der er vist en 9 stykker...

• #4   29. maj 2010 Det er vist ikke mig der er lørdagsstiv.

En YPVS model er totalt uinteressant.

Læs venligst igen: "Det fedeste er at denne er uden YPVS, så den trækker sløøøøøvt til ca. 7.000 omd og så får man et gevaldigt spark i røven."

En helt original LC model er det jeg godt kunne tænke mig. Ikke YPVS eller ombyggede modeller.

ps. Forstår godt du ikke finder den fed. ZX9R er nogenlunde det nærmeste man kommer på kedelig familie container indenfor motorcykler. Langt fra en ægte vildert utæmmet.

• #6   29. maj 2010 Kender ham der har en Rd 500 til salg - han har også den du søger , men om den er til salg ved jeg ikke

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=76510

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
    #7   30. maj 2010 Der er kun EN faktor som gør ikke-YPVS modellen bare tilnærmelsesvis "interessant" at prøve, og det er den elendige tøven.
    Stellet og bagsvingeren er blødt som smør, vægtfordelingen er forkert, stelgeometri og efterløb er til den kritiske side, og bremserne bider på en god dag som en skål tunsalat.
    Maskinen som helhed, sidder bare og venter på at rive knoppen af dig - og det uden at komme synderligt hurtigt frem - som en masse andre MC'er før den...

Sorry, men 47hk er bare ik en skid imponerende, medmindre man selvfølgelig kun har en scooter at sammenligne med. :o)

Skal man se sin skaber i øjnene, vil jeg langt hellere kunne prale af at det var 200hk og 330km/t der tog mit liv end skallede 47hk og effekttøven på vej ud af et sving som du ikke fattede at "tæmme".

Når du nu har været igang med Jacobs ZX9R, er du velkommen til at kalde min touring cykel for kedelig - jeg respekterer din ret til at tage fejl. :o)

• Sajmon ™

• #10   30. maj 2010 Sajmon hvis du tror klassiske motorcykler handler om ombygning og køreegenskaber tager du meget fejl.

Det handler om helt originale maskiner, og gerne sjældne. Desuden bør køreegenskaberne være som dengang. Gode eller dårlige er irellevant.

Jeg søger trods alt en gammel med slatne køreegenskaber. Ikke en ny med outdatede køreevner smiley

• #12   30. maj 2010 martin, jeg er HELT på linie med der

at den har tøven, og er slatten og ubremsende, er jo lige nøjagtig hvad der gør sådan en maskine til hvad den er

og lad bare sajmon køre på hans polerede og overgejlede kedelige sv'er, og tænk bare over hvordan denne cykel erstattede de lækre villige kvinder i de våde drømme, hos alle rettænkende ungersvende tilbage i de tidlige 80'ere...

for nogen våd drøm bliver en sv sgu aldrig...

lykke til med at finde et godt eksemplar

• #13   30. maj 2010 men sådan en RGV250R det var hvad der startede min drøm om at få bike, glemmer den aldrig

• #15   30. maj 2010 Er helt enig med Energy [Hinnerup]...det er nemlig min RGV 250 R smiley

• #16   30. maj 2010 Jeg kan også godt se det fede i en RD 350 , da det var min første cykel , men nogen våd drøm bliver det sq aldrig nærmere et langt ondt mareridt om alle de gange den forsøgte at slå mig ihjel, og alle de gange jeg fik blodsmag i munden af at løbe den igang , men når den så kørte var den bare fantastisk ....

Dækmand .. ikke disse andre cykler når man selv kører på motorcyklernes svar på Golf 2 tsk tsk .......

• Sajmon ™

#17   30. maj 2010 Jamen jeg kan godt følge folk i at de vil have noget originalt, retro og autentisk i form af en gammel MC der truer med at tage livet af en.

Det er den samme slags purister som holder veteranbiler i live år efter år, selvom det er en brav kamp for at finde noget så simpelt som brændstof de kan tåle at køre på - og det har jeg al respekt for.

Men nu er det her en offentlig tråd, hvor man (forhåbentlig) stadig har ret til sin egen mening.

"og lad bare sajmon køre på hans polerede og overgejlede kedelige sv'er, og tænk bare over hvordan denne cykel erstattede de lækre villige kvinder i de våde drømme, hos alle rettænkende ungersvende tilbage i de tidlige 80'ere..."

Fair nok - du genkender ikke "overgejlet", og hvis vi snakker våde drømme, hvad er en FZ6-S med fuldkåbe så lige? :o)

Jeg var også barn/ung i 80'erne, men havde ret tidligt forståelsen af at 47hk ikke var ret meget når motoGP cyklerne havde 100+++ og så ud som om de kørte 300km/t selvom de stod stille. Drenge drømmer vel heller ikke om at være fejedreng på en brandstation - de vil sgu være ham brandmanden der som den første kaster sig ind i ilden, og redder den skønne ungmø ud af flammerne. :o)

Jeg har kørt Motocross i knap 10 år, og tog MC kørekort på en RD350. Jeg savner den sprøde lyd og lugt fra en totakter, men savner ikke al vedligeholdelsen og jeg savner i særdeleshed ikke dens karakter og køreegenskaber på gaden.

• #18   30. maj 2010 jeg har aldrig sagt min var noget fantastisk, tvært imod, min kan ikke blive mere maínstream orgel end den er

men sajmon, når man sviner andres drøm, så får man over næsen,det burde du have lært nu du er jo trods alt 33

• #19   30. maj 2010 Jeg vidste der ville komme en dag hvor mig og Sajmon var 100% enige om noget :=))

• #20   30. maj 2010 hehe, det kan jo gå galt for enhver junior smiley

• #21   30. maj 2010 Jeg var ikke ude på at svine cyklen, men jeg finder den aldeles uinteressant.. Synes bedre om Suzukiernes RG'ere, rent designmæssigt.. Og ja min cykel er bestemt heller ikke noget at råbe hurra for, men dog en anelse mere pålidelig, he he

Kommentér på:
Fuck den er fed

Annonce