Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ringlås skal op...nøgle tabt 500 kr.
  • Hækklipning 2.300 kr.
  • Hænge lampe op 600 kr.
  • Skal have sat lamper op ved køkken ø. 500 kr.
  • Udtag til lampen og ny stikkontakt 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkering Aalborg
  • #1   8. jul 2009 Ved burger king

• #2   8. jul 2009 ved burger king. der er et sted du kan holde, uden at få p-bøder.

• #3   8. jul 2009 Mc kan parkeres næsten hvor som helst , der er andre regler for mc og knallert !
    feks p.skive inkl er der ofte særlige p.båse til mc smiley

• #4   8. jul 2009 Bare smid den på budolfi, og køb en billet, (eller lad være) hvis du får en bøde sender du enden en kopi af bilet og bøde til dem der vil have pengene ellers bare pengene, og tage slaget smiley
    Ellers find et sted hvor der bare er maks xx timer, og smid dyret der, det tager de sig efter eget udsagn ikke af, de kan jo ikke være sikker på at du ikke har holdt der mere end du må nu når du ikke skal have en p-skive, snakkede med en vagt som sagde at de først tog affære når den har holdt der i mere end en dag. Er dog ikke sikker på at det er alle der er så "fri sindede"... Ham her var dog i gang med at skrive en bøde til en bil, mens vi snakkede :o)

• #5   8. jul 2009 Rasmus -> Der er da indkørsel forbudt ved Burgerking? Så er det vel et spørgsmål om, hvorvidt man ønsker at bytte en parkeringsbøde ud med en færdselsbøde?

Der er ofte plads omme bagved den Bank der ligger på overfor Budolfi Apotek (på den anden side af vesterbro ift. Budolfi Apotek). Men det er selvf. et lille stykke fra midtbyen.

• #6   8. jul 2009 I Aab smider jeg cycklen hvor jeg standser. Har aldrig fået en pbøde der.

• #7   9. jul 2009 tommy ja det er forbudt at køre ind bagved burger king, men der er sån nogle stolper lidt ved siden af burger king, på den anden side af de stolper må man holde. det er der hvor alle de cykler osv holder. mener der en bank lige ved siden af?

• #8   9. jul 2009 Rasmus -> Ja, jeg kender godt stedet. Men er der ikke indkørsel forbudt allerede nede i starten af østerågaden? Ellers er det da et perfekt sted at parkere den.

Kommentér på:
Parkering Aalborg

Annonce