621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

R6 Motorgang R6 Motorgang

Go' aften,
har en kammerat der lige har købt en 99' R6. Den kører faktisk nogenlunde. Dog har den problemer når man giver fuld gas. Den tøver, som den måske ikke får nok saft eller så'n. Slipper man gassen bare en lille smule, så kommer den, og så kan man gasse det sidste.
Den har en eftermont. Acrapovic potte på...
Hvad kan det være... ??
Nogen siger at det ikke kan justeres... Øøh!
Andre siger at der skal JetKit på, så kører svinet!
Løsningsforslag modtages ... På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R6 Motorgang
  • #1   11. jul 2009 send den hen til en med rullefelt og få den justeret.. så finder man ud af om den kan det.. ellers så kan det jo være der skal noget mere til som feks jetkit..

men brug en af de folk der har forstand på at rulle og justere..

hvis den ikke er justeret ind til potten kan dette være problemet.. karbs kan også være slidte..

• #2   11. jul 2009 nu må folk rette mig hvis det jeg skriver nu er forkert..

men når den gør det som den gør tyder det jo på at den ikke får luft nok ved fuld gas?? eller kan det være begge dele??

da jeg fik min rullet i sin tid skar han noget mere hul i luftfilterkassen så den kunne få lidt mere luft.. synes dog ikke den havde problemer ved fuld gas..

• #4   12. jul 2009 Lad være med at sætte jetkit i, de sæt har tit hærdede nåle der slider nålestyrerne op temmelig hurtig

• #5   12. jul 2009 Af en eller anden grund kan R6érne bare ikke køre med kn filter. Jeg har prøvet at spilde 3 hele arbejdssdage på en skide R6 pga KN filtret.

Sjovt nok kan kan man så heller ikke måle nogen flow forøgelse i KN filteret frem for org filteret (Målt i flowbænk)

- Kwak -
    CO2 siger INTET om blandingsforholdet. Det kræver en 4gas test for du kan udregne den, eller en gasmåler med Lambda.

Mvh
    Henning / Racing4fun.es

• #6   29. jul 2009 Kan man bare køre den direkte til sin lokale mc-pusher og få det klaret..
    Står nemlig i præcis samme situation med min R6

Kommentér på:
R6 Motorgang

Annonce