{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

Priser og annoncer... {{forumTopicSubject}}

Sidder lige her og tænker lidt over tingene... Synes sgu nogle mennesker er lidt "barnlige"! Hvorfor er det ikke muligt at stille spørgsmål til en annonce (altså prisen på varen) uden at mit indlæg bare bliver slettet?
Sidder her og er interesseret i en ZX10R, og falder over den nyeste i annoncerne. Synes jo bare som mange andre at den er for dyr. Jeg kommenterer det, og forklarer at det er muligt at hente en i udlandet til under det halve... Istedet for at svare på mine indlæg, vælger sælger bare at slette dem! Det er sgu for barnligt!!!

Havde bare lige lidt galde jeg skulle af med...

Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser og annoncer...
  • #1   12. jul 2009 Måske du hellere skulle indlede en seriøs samtale over en privat besked, og sige du er meget interesseret i maskinen, men om I kan snakke om prisen pga. dit og dat.

    Hvis folk skrev i min annonce, at den kan hentes billigere i udlandet, så ville jeg da også slette beskeden.


  • #2   12. jul 2009 Søren:

    Jeg holder lidt med Smed også.

    Det er meget muligt at eks. mobile.de har en masse billige cykler, men af de allerbilligste, er 9/10 noget smadret skrammel der kun ser præsentabel ud på små billeder.

    Man kører ofte forgæves, med mindre man er total ligeglad med standen.

    De maskiner der er noget værd, er ofte også prissat højere.
    Uden at kende den ZX10R du havde kig på, så vil jeg ikke mene at du kan sige du kan købe den til ½pris. i samme stand i tyskland.

    Du er da nødt til at se standen på den maskine du kigger på, før du kan udtale dig om det. Forstår som sådan godt han har slettet den.

    Der er så mange skærmryttere herinde, der tror at alt hvad de ser annoncereret i udlandet står ligeså flot som en DK maskine, og at det derfor danner grundlag for prisniveau.

    Men fait nok, vi har hver vores måde at gøre ting på. Hans var at slette en i hans øjne dum kommentar som han opfattede som tidsspilde.


  • #3   12. jul 2009 Måske måske... Men synes nogle mennesker er ekstremt urealistiske i deres prisfastsættelse af en brugt mc. Det er jo muligt at købe en sprit ny 2008'er til billigere penge. Og jeg går ud fra at en fabriksny cykel er i mindst lige så god stand!
    Så derfor den måske ikke særlig velsete indgang til tingene. Blev sgu så overrasket over at den var så dyr.!!!


  • #4   12. jul 2009 Rene: link hans profil til en hjælpe admin så for en han venlig henstilling...

    søren: så din kommentar og må give dig ret prisen er helt hen i vejret, men det er jo hans valg hvordan han vil køre det... til den pris han har skal der bare være mange fine stumper på..


  • #6   12. jul 2009 Mr White aka Dr.Mug ™: Der skal sgu være RIGTIG mange fine stumper på, for at retfærdiggøre en sådan pris...

    Don T: Modificering af triptæller eller ej... En fabriksny cykel er vel en fabnriksny cykel! Og det er stadig muligt at købe en sådan til billigere penge...

    Tror generelt ikke at folk regner med at der er et vist økonomisk tab forbundet med at have mc. Priblemet er bare at det koster at "være med på moden", og køre på de nyere cykler. Det glemmer de fleste sgu', når de skal fastsætte salgsprisen. Det kan sagtens være det er en rigtig fed cykel, og man selv synes den er guld værd, men virkeligheden er desværre ofte en anden...

    Søren


  • #7   12. jul 2009 Don T: Og endda en fabriksny cykel som er 4 år nyere...

  • #8   12. jul 2009 Søren B:

    Nu har jeg lige set den annonce, og ja maskinen er ALT for dyr. Men hvorfor så overhovedet svare på den?

    Du ved jo at med det udgangspunkt, kommer han aldrig ned på en realistisk pris.

    Kig efter en anden..


  • #9   12. jul 2009 Er Søren B fra prispolitiet ?
    Kan da virkelig ikke se hvorfor du skal rende og diktere hvad der er dyrt eller billigt i andres annoncer.


  • #11   12. jul 2009 nej - det er bare for dumt at skrive sådanne negative kommentarer i andres annoncer - hvis man vil kommentere negativt kan man sende en PB -
    men jeg kan se Søren B er expert i negative kommentarer - ikke bare i annoncer men også i forum og til andres MCer

    Alle håber vel på den bedste pris - også Søren B


  • #12   12. jul 2009 Manden der sælger den prøver jo bare at snyde intet anende mennesker med den pris, længere er den ikke.

  • #13   12. jul 2009 C-4 SP1'er sælges ;( .: Prispolitiet?!? Hahahaha... Det er ikke et spørgsmål om at diktere hvad der er den rigtige pris! Det er et spørgsmål om hvorfor man ikke kan svare på de indlæg der kommer til ens annonce. Der må jo være en god grund til at den er så dyr, så ville egentlig bare have ham til at retfærdiggøre den pris han forlanger...

    turbo1 (7200 ): Ekspert i negative kommentarer? Er det så frygteligt at der bliver stillet spørgsmål til forskellige ting? Specielt når tingene ikke hænger sammen? Eller skal man bare læne sig tilbage og lade folk komme med påstande om alt, og så bare lade dem gå ubemærket hen? Du skal også lige tænke på at det er et forum og en debat side, hvor man har lov at give udtryk for egne meninger og holdninger. Og en side hvor man har lov at stille spørgsmål ved tingene som jeg har gjort nu....

    Søtren


  • #14   12. jul 2009 Søren B: Jeg kan da ikke se hvorfor man skal retfærdigøre den pris man har sat på sin maskinme. Hvis han mener det er den pris maskinen skal have, og du ikke kan få den handlet ned i pris på en PÆN OG SOBER måde, så drop dog den annonce. DU skrev vel på annoncen fordi du var interesseret i maskinen ikke? Og ikke bare for at spamme den.....

  • #15   12. jul 2009 Jeg var sådan set interesseret i den. Synes den så pæn og velholdt ud. Men bare ikke til den pris...

    Retfærdiggøre var måske heller ikke det rigtige ord at bruge. Ville bare gerne vide hvorfor han mener hans maskine skal koste det dobbelte af andre. Og annoncen er skam også blevet droppet... smiley


  • #16   12. jul 2009 De personer der ikke kan erkende hvad deres ting reelt er værd, skal du bare give lidt ekstra tid.....Når de ikke har fået nogen henvendelser efter et ½-1 års tid....så bliver de som regel meget modtagelige overfor bud.

    Men at skrive til dem at deres ting kan købes til halve et andet sted.....det er Bullshit, så er du reelt ikke interesseret i deres produkt, i det tilfælde skal du lade være at skrive.....det kommer der simpelthen ikke noget godt ud af.


  • #17   12. jul 2009 Underlig tråd...

    Lad være med at pive over at folk sletter platte indlæg - Det netop derfor man kan slette dem!

    @ Rene J: Ham med bilen har jeg også lagt mærke til, det er ham som vil bytte med en Nissan Skyline..


Kommentér på:
Priser og annoncer...

Annonce