{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Advarsel!!! (Værksted) {{forumTopicSubject}}

Folk der overvejer at få lavet ting hos MC-Centret Frederikshavn .... Lad være....

Har selv haft enormt mange skuffelse hvad angår pris, ventetid og deres mekaniker evner! Og jeg har hørt om mange mærkelige episoder deroppe fra....

Men trods alt dette ville jeg alligevel lige give dem chance og tog op til dem for at få sat mit nyt Pilot Power fordæk på... de kunne vel forhelvede skifte et fordæk...

Så jeg trillede derop og fik så at vide at det ville tage en halv time og at de ville ringe når den var klar...fint jeg ventede i 2 timer uden at de ringede... så tog jeg derop, og var den færdig ? NEJ ... de var ikke engang begyndt! "Om en time er den ihvertfald klar" ...Så jeg tog hjem igen...

Efter 1½ time ringede jeg og hørte hvordan det gik, og de var da færdige med at sætte dækket på men der var bare lige et problem: De havde glemt at tage skivelåsen af da de trillede den ind i garagen...!
Så nu var skive og lås smadret !!! Og de ville først kunne lave det her i næste uge !!! Hvor trælst er det når man er midt i at få sat afgift på, så den kan blive klar til foråret !!! AAARH håber fandeme ikke at caliperen også er ødelagt, for så går der skuda 100 år inden jeg kommer ud at trille smiley

Det var bare dråben hvad angår min tolmodighed for det spasserværksted .... aldrig mere skal min mc såtte sine dæk deroppe igen!!! Og ved der er flere der har det sådan !!!

Mon det hænger sammen med at de er suzuki-importør? smiley hehe det bare gas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel!!! (Værksted)
  • #1   22. feb 2006 ja det er fandeme sådan et tivoli deroppe ... men de må vel bare hoste op med en nye skive og lås ? tror jeg prøver at sige at jeg ikke gider betale for den halve time de har brugt på at montere det dæk der.... det forsinker mig en del med det der afgift smiley
    Har jo ferie nu, så det passer mega godt med at jeg kunne komme tidligt ned til told og slat (de har jo luksus åbningstider) men det kan jeg jo ikke næste uge :S røv


  • #2   22. feb 2006 Sikke en flok amatører ..

    Smid din tråd ind på DMC, så andre kan se dine dårlige erfaringer .. :-((

    http://www.dmcn.dk/

    Se under Anmeldelser:
    Forhandler og værksteder

    Benny





  • #3   22. feb 2006 Benny: laver en anmeldelse af dem når jeg har fået sagen ud af verdenen... vil lige se hvordan det går med regningen og det...

    Kim L: tjekkede, og den ser ikke ud til at have været nede på siden.... havde den været det havde der ikke været noget værksted at snakke om smiley hehe ... fuck det ville være noget lort... 7 9 13 smiley


  • #4   22. feb 2006 Hmmm.. det er lyder da virkelig uproffessionelt det der! Jeg ville kræve at de lavede det hele u. beregning! Det burde være den mindste service de kan give når de forsinker dit forhavende + ødelægger din bike. Tjek også lige din forgaffel for skrammer/utætheder hvis skivelåsen har været banket ind der og blokeret hjulet.

  • #5   22. feb 2006 Ivan: Jamen det er jo mandens oplevelse, så han har vel ret til, at ytre sig herom. Har du en anden eller tilsvarende oplevelse er du naturligvis velkommen til at dele den med os andre. Ikke noget at blive så harm over. Men du kender dem måske personligt???

  • #6   22. feb 2006 Ivan: det var i dag at det skete....

    Jeg vil selvfølgelig ikke sige at man ikke skal gå op til dem hvis det KUN var det her.... det er jo nok mest et uheld....
    Men det var virkelig bare det der fik bærget til at flyde over for mig.... har ALDRIG hørt nogen sige at det var et dygtigt værksted, alle de mc-folk jeg snakker med fraråder dem.... Og er det ikke kun godt at jeg fortæller andre om mine negative oplevelser?
    Du er meget velkommen til at skrive om posetive ting og anbefale dem hvis du synes at de fortjener det?

    Kan kun fortælle hvordan jeg og mine venner har oplevet deres værksted...


  • #7   23. feb 2006 han bad mig ikke om at låse den ... men jeg sagde til ham at den var låst.... Hvor svært kan det være?
    Har altid købt reservedele hos dem ... både da jeg havde knallert og nu mc.... men jeg skal bare ikke have noget lavet oppe ved dem længere...


  • #8   23. feb 2006 Har lige snakket med dem deroppe .... Og vi har snakket lidt frem og tilbage, og det er så ikke så slemt som først antaget....
    Men synes stadigvæk at jeg har ret til at skrive hvad der er sket, og at jeg har været utilfreds med deres service...
    Vil stadigvæk købe mine reservedel hos dem, men vil nok hellere ud til mc-hospitalet for at få lavet ting ved min bike....
    Skriver ikke noget på dmcn.dk , da jeg synes det ville være unfair nu da de har lovet at dække skaderne...

    Og nej de er nok ikke spassere deroppe smiley men blev fandeme lidt ærgelig over det der skete...

    mvh. René W.


Kommentér på:
Advarsel!!! (Værksted)

Annonce