{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Beklædning
  • #1   21. jul 2009 Tekstil= Vandtæt og blafrende ved høje hastigheder.

Læder= 2delt eller heldragt, blafre ikke. Ikke vandtæt.

Jeg har og bruger begge dele, alt efter hvad jeg skal:-)

• #2   21. jul 2009 Har begge dele, men har stort set kun brugt tekstil da jeg kørte hver dag og det aldrig var sikkert hvordan vejret var efter 12 timer på arbejde. Men hvis det er til ren fornøjelse og tørvejrskørsel er læder behageligt, men der synes jeg at temperaturen er meget afgørende om det bliver for koldt eller varmt. Men det kan godt være det bare er mig, da jeg er så vant til tekstil.

Mit tekstil tøj har jeg givet 4000 kr. og det er 100% vandtæt selv efter et par timers kørsel i regn.

• #4   21. jul 2009 Er ligeglad med at blive våd går nok mere efter sikkerhed er det nogt med at man kure længer med tekstil end med leder har hørt at der er større friktion ved leder så man ikke kure så langt hvis man skulle være så uheldig vælde.

• #5   21. jul 2009 -Jess A
    Det er lige omvendt. Tekstil har væsentligt ringere holdbarhed i slidtest end læder. Generelt er sikkerheden væsentligt større ved læder. Så hvis det er eneste parameter, så er det læder, du skal have.

• #6   21. jul 2009 Hvor bor du? En weekendtur til Kiel (Louis og Polo-Motorrad) eller et smut til grænselandet kan godt betale sig. Ellers er der osse hinsidan.
    http://dmcn.dk/?/links/default.asp?KATEGORI=83
    http://dmcn.dk/?/links/default.asp?KATEGORI=84

• #7   21. jul 2009 Jeg kan så sige, at da jeg stod på hovedet med min gamle mc og kurede et pænt stykke hen af asfaldten kunne det slet ikke ses på mi n tekstiljakke og jeg havde ikke så meget som et blåt mærke (og jeg havde skulderen i asfaldten). Den eneste grund til at mit ben ikke havde det godt, var at det havde været i klemme mellem min mc og en bil. Og jeg havde faktsik læderbukser på. Jeg er ikke så skråsikker på, at læder er så meget sikrere end tekstil i god kvali. Og det med at tekstil blafrer - det er en and, for det gør det ikke hvis det sidder ordentligt. Men det er smag og behag.

• #8   21. jul 2009 Tak for de mange gode indlæg tror jeg vil ud at prøve noget forskelligt så kan jeg nok bedre tage en beslutning.

Kommentér på:
MC Beklædning

Annonce