{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Årets første rigtig tur på cyklen :o) {{forumTopicSubject}}

Som de fleste her i Jylland nok har bemærket har vejret her jo været yderst smukt i dag. Nok også derfor jeg har set de første 3 mc'er komme blæsende i dag.

Solen skinnede fra en næsten skyfri himmel, vejen var tør og temperaturen var ikke så slem.

Jeg blev derfor enig med mig selv om at køre ud til mc forhandleren og hente min mc efter arbejde.

Kl. 17:30 var jeg ved forhandleren og havde alt mit udstyr på. Min cykel stod klar, karburatorer og ventiler var nyjusteret, der var nyt kædekit på og cyklen var i det hele taget i topform.

Uhhh fik helt kuldegysninger da jeg startede den og lod den varme op.

Da jeg trillede ned af vejen kunne jeg godt mærke det var noget tid siden jeg rigtig havde kørt mc før. Man skulle lige venne sig til styringen osv.

Jeg trillede i alt rundt knap en time i Holstebro midtby...Er du da gal hvor får man meget opmærksomhed på denne tid af året. Det larmer også så dejligt i den ellers så stille by smiley

Knap en time senere kørte jeg ind til byen i bil og minsanten om ikke politiet holder razzia og stopper alle biler der kører race eller kører med tågelygter...Puuha godt cyklen stod hjemme i garagen!

I morgen har jeg heldigvis fri hele dagen og jeg kan kun bede til at vejret bliver ægte MC-vejr! Sne, regn, frost og skyer bedes holde sig langt væk fra Holstebro!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årets første rigtig tur på cyklen :o)
Kommentér på:
Årets første rigtig tur på cyklen :o)

Annonce