{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ved du hvem det var??
  • #1   25. aug 2009 hvad farve var den?


  • #2   25. aug 2009 grøn

  • #3   25. aug 2009 Han lå helt stille...??? Og du stoppede ikke op og tjekkede hvad der var sket ?. Var der Politi og ambulance da du kørte forbi ?.
    KIM.


  • #4   25. aug 2009 lege ambulancen var lige kommet da jeg kørte forbi og der var 10 andre mennesker som løb rundt omkring... så syntes ik der var grund til jeg også blandede mig..

  • #5   25. aug 2009 Der står lidt om det i Stiften - læs også kommentaren fra vidnet nedenunder.

    (link fjernet)


  • #6   25. aug 2009 OK,så var der ingen grund til at blande sig. Har selv oplevet at køre galt,og folk bare lige sætter farten ned for at se hvad der er sket............Og derefter kører videre......Havde heldigvis kun brækket håndleddet,men havde lidt besvær med at rejse cyklen med kun en hånd.
    KIM.


  • #7   25. aug 2009 Jeg føler med MC køren og bestemt traktor føren. Det må være en rigtig grim oplevelse at komme ud for.

    Jeg håber at MC køren kommer sig så godt som muligt.



    Kommentar skrevet til den linkede artikel.

    steffenc 6 minutter dage siden

    mildest talt en sandhed med modificationer. traktoren kommer ganske rigtigt ud fra en sidevej men der er helt frit udsyn, han orientere sig og begynder at køre, 30 m til venstre for ham er der et lyskryds v. grenåvej og da han begynder at køre ud svinger motorcyklen til højre på grenåvej ned ad skovlundvej og på de 30 m kommer han så højt op i fart at han ikke kunne nå at bremse og køre ind i traktoren. folk der stod inde på marguritten(en nærliggende grillbar) hørte en motorcykel blive skudt fuldstændig af og så blev der stille.. politiet har sagt at der var intet traktorføren kunne gøre anderledes. og som den ene betjent sagde så render den ninja 130 km/t i 1 gear. det vidste han for han havde selv en derhjemme, dette er ikke bare noget jeg gætter mig til. jeg kørte en anden traktor fra samme mark og var der selv. vi er alle berørte af det og håber det bedste for motorcyklisten, men der var INTET traktoføren kunne gøre anderledes. så jeller hold venligst dine bemærkninger for dig selv når du tydeligtvis ikke har noget som helst begreb om hvad du udtaler dig om.


  • #8   25. aug 2009 Uanset hvad så kan traktoren sku da heller ikke bare bruge hele dagen på at komme over vejen. Han må sku da tage sig lidt sammen. Hvis vidnet har ret har traktoren sku da været lansom for motorcyklen kan da ikke svinge til højre i et lyskryds med ret stor fart. Så der vil da gå noget tid før han kan være henne ved traktoren. Det er typisk de skide landmænd de er pisse ligeglade med alle andre. De tror at de ejer alle landevejene.

  • #9   25. aug 2009 okay jeg har bare tænkt over hele dagen om han var kommet noget til. . .

    håber virkelig han kommer på benene igen. .


  • #11   25. aug 2009 traktoren kom ud fra den grusvej der er på højrerhånd 50 meter efter man er drejet så man burde kunne se den.. håber alle kommer godt over det.

  • #13   26. aug 2009 håber sgu osse at han kommer sig, men oddsene med en brækket ryg er ikke de bedste........
    Hvis det er over en distance på 30-50 meter kan han vel næppe have kørt meget mere end 80 km/t ?!


  • #14   26. aug 2009 Den betjent er da fuld af lort for ninjaen render da 167 i første. Christian B jeg tror kun det kræver 33 meter at ramme 100 km i timen. Læste et sted ved ikke hvor meget det passer.

  • #15   26. aug 2009 tjah, det passer nok meget godt.........

  • #17   27. aug 2009 har han en profil her inde???

Kommentér på:
ved du hvem det var??

Annonce