{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad ville i vælge.
  • #1   26. aug 2009 900RR er en ældre maskine, dog stadig fin men ældre teknik og tungere og derfor også billigere end de andre. ZX12R er i mine øjne en kraftig sportstouring maskine, hvorimod 1000rr og zx10r er rendyrkede racere. Valget bør ligge efter hvilken type kører du er og om du vil have en passager med - dér er zx12r nok bedst. Personigt af disse 4 ville jeg vælge enten en 1000rr pga den fine byggekvalitet eller en zx10r pga dens brutalitet. Jeg er dog også mest til rene sportscykler.

    mvh

    Lars


  • #2   26. aug 2009 jeg er selv til ræs cykler, men der må gerne være power i den og samtidig være okay at køre en længere tur på.

  • #3   26. aug 2009 jeg har prøvet en cbr 900 rr fra 02 og den kører rigtig godt og er letkør, men de andre har jeg ikke prøvet endnu..

  • #4   26. aug 2009 hvad er forskellen på zx10 og 12, ud over udseene.

  • #5   26. aug 2009 Så ville jeg vælge 1000rr ´06 udgaven da den ikke er så ekstrem som zx10r. 12érn er også rigtig fin til længere ture, men på små snogede veje kan man godt mærke forskellen på vægten og bremserne.

  • #6   26. aug 2009 CBR900rr er den bedste landevejs MC af dem du nævner. Ja CBR1000 og ZX10r har flere kræfter og kan køre hurtigere, men CBR900 er så letkørt at du kan udnytte den, og i praksis få mest ud af den. Og den har også ganske ok komfort.
    Så den ville være mit valg af de 4.


  • #7   26. aug 2009 Jeg ville klart vælge CBR1000RR'en..
    Den handler som en CBR600RR og har en annelse mere i håndtaget..

    Meen.. Det er så også den eneste jeg har prøvet af de modeller du nevner.. c",)

    (Men nu spurgte du jo selv).. haha

    /Rass


  • #8   26. aug 2009 ja det er rigtigt men det er rart lige at høre hvad folk ville vælge så jeg har lidt at gå ud fra, men er nok mest til noget med noget knald i hvis jeg nu skal være helt ærlig.

  • #9   26. aug 2009 jamen så er det zx10r, cbr1000rr, r1 eller gsxr1000. Men på disse modeller er der også forskel på byggekvalitet, udseende, motorkarakter, bremser osv. Til landevejskørsel må jeg sige at gsxr1000 er fantastisk. Den har et ondt bundtræk modsat r1 2005. Men det kommer an på hvor fanatisk sportsnørd man er og hvad man sætter pris på ved en maskine.

    Byggekvalitet = CBR1000RR
    Udseende = R1
    Bundtræk= GSXR1000
    Topeffekt = ZX10R

    Det er blot min mening


  • #10   26. aug 2009 Du er nød til at prøve dem......
    Mit valg faldt på zx10r..... Dens vildskab tiltaler mig bare.... Den følger sagtens de andre i sving, og kun Suzukien hænger på når der åbnes for spjældene.......Den HAR bare mere "funfactor".


  • #12   26. aug 2009 Johnny, hvis du havde prøvet dem ville du også kunne mærke og se forskel. Ja de er alle 4 mere end kraftige nok til landevej, men der er bestemt forskel på motorkarakteren.

  • #13   26. aug 2009 ja jeg må ud og prøve dem alle, men det er godt nok svært at vælge, man vælger jo osse lidt på udseenet syntes jeg, man vil jo osse gerne have en fed cykel selvom dem alle er ret fede.

  • #15   26. aug 2009 Johnny lige netop. Er helt enig. De er forskellige med har alle hver deres stærke sider. Hvad man bør vælge kommer an på hvad man vægter mest.

  • #17   26. aug 2009 det skal være letkør og masser af kraft, ikke fordi jeg skal køre muggen men kan bare godt lide optrækket og det der hører til når der er plads til det..

  • #19   26. aug 2009 ja helt sikkert, jeg må finde tid en dag til at køre rund og få prøvet noget forskelligt, men skal jo oose lige af med min egen, ved ikke rigtig hvad den kan koste, og hvad jeg skal sætte den til af pris..

Kommentér på:
hvad ville i vælge.

Annonce