{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.386 visninger | Oprettet:

Biltema {{forumTopicSubject}}

Ja de er vist ikke helt raske oven i deres hoveder... ikke nok at de lægger deres eneste forretninger i to ekstrema ålborg og næstved så har de minsandten heller ikke noget webbutik, tror de selv på det er opskriften på en succes? Hvorfor så ikke i det mindste lægge forretninger i Kbh og Århus? De har ellers mange fede ting, det er bare så meget uden for rækkevidden når man bor i trekantsområdet ;(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Biltema
  • #1   27. aug 2009 Alt de har er bras.

    -Og Aalborg er jo verdens navle! smiley


  • #2   27. aug 2009 MF --> Alt de har er bestemt ikke bras.. Bl.a. deres værktøj er ret lækkert.. og har 10 års garanti..

  • #4   27. aug 2009 det kan godt være det går strygende for biltema, i hvertfald i norge/sverige men de har da afskrevet dem fra en masse kunder ved at lægge den ene i hvertfald ude i provinsen, havde de lagt den i slagelse ville man kunne snuppe den på vejen til kbh men at køre de sammenlagt 100km ekstra..... det udligner ligesom den fordel der er ved at handle i biltema

  • #5   27. aug 2009 Jeg vil gerne nominere denne tråd til en pris for mest virkelighedsfjerne indlæg i 2009. (+ en tillægspris for tuderiet)

    Biltema er jo allerede en meget stor og etableret virksomhed. Biltema er jo ret nyt i Danmark og jeg er sikker på at Aalborg og Næstved kun er en start. Det er iøvrigt min favoritbutik, fantastisk sted med rigtig mange gode ting. Især håndværktøj.


  • #6   27. aug 2009 Hørt hørt Heintzelmann.

  • #7   27. aug 2009 nåh jaja... lidt har de der er noget ved.

    Men hvad er pointen i de sælger manometre der kun passer til svenske gasflasker?


  • #9   27. aug 2009 hehe let nok at spille smart når man bor i nørresundby....

  • #10   27. aug 2009 -Jeg spiller squ ikke smart?

    -Handler selv der ude, tit, men det er udelukkende fordi det er billigt.

    Har haft fat i mange stumper der ude fra der ikke kan holde, bla deres aftrækkere, de knækker fra en ende af.


  • #11   27. aug 2009 det var Heintzelmann jeg mente med alt hans virkelighedsfjerne indlæg osv.... gider sq ikke køre 250km hver vej efter biltema men lå den i århus eller kbh var sag en helt anden....

  • #12   27. aug 2009 som i de fleste andre håndværkers mæssige forretninger skal man bruge sin sunde fornuft når man køber værktøj i biltema. tvivler fx stærkt på at deres billige skruemaskiner er af proff standard...
    men kigger man på kvalitet i forhold til pris så er 90 procent af det de sælger alt alt for billigt. jeg elsker at være i biltema. specielt deres farvede ringnøgler/gaffelnøgler syntes jeg er fede... har dem dog ikke. men tænk hvor smart. så skal man lige bede damen om nr 17, så fatter hun ikke et klap. men den store gule det fatter hun


  • #13   27. aug 2009 ah... my bad

  • #14   27. aug 2009 Rønnebær er sure sagde ræven, hvis du vil have biltema til din by så er svaret her ......... kontakt biltema og hør hvordan de vil have det ( : størrelse på bygninger osv. osv. få fat i et sted der opfylder deres krav, skaf penge ( en helv....... masse ) ja så er du godt på vej til at få dit helt eget biltema varehus og med garenti gøre hel hel masse glade i dit område ( : Biltema køre som et franchise selskab så bare klø på ....

  • #15   27. aug 2009 Kvaliteten er rigtig fin til prisen, og de bytter bare hvis der er problemer, ikke noget med at stå og skal forklare hvad der er gået galt.

    Afstanden, tja jeg har 25 derned, og det er besøget værd, men tror ikke københavnerne kommer derned, for biltema ligger ovre på den anden side af vandet, så der er heller ikke så langt, hvis man fylder en bil.
    T


  • #16   27. aug 2009 "Biltema køre som et franchise selskab så bare klø på ...."
    nåh for helvede det var jeg så ikke klar over.... men stadig burde de have en webshop når haraldnyborg kan, burde de også kunne.....


  • #17   27. aug 2009 Biltema er også min yndlingsbutik. Det jeg måske kan savne er en mulighed for at forudbestille ting da jeg (desværre) ofte er ude for at der er nogle varer de ikke har haft hjemme når jeg var derude.

    Derudover virker det til at være en forretning som på det seneste kun er blevet større, med flere varer osv. Og mon ikke godt det kunne betale sig for dem at bygge butikker i andre dele af landet.


  • #18   27. aug 2009 Det er en lidt spøjs tråd:-)

    Biltema's forretninger ligger vel der, hvor franchiserne har valgt. Er man begejstret for Biltema, må man jo flytte sig dertil - eller styre sin begejstring.

    Man kan dårligt bebrejde en forretningsdrivende for at have valgt en bestemt geografisk lokalitet - heller ikke selm om man synes den kunne være valgt bedre:-)

    Det er i bund og grund den forretningsdrivendes eget problem.


  • #20   27. aug 2009 kan man ikke købe postordre fra Sverige? Jeg synes bestemt at have købt noget tomme-værktøj pr postordre en gang! Og det var sgu' Biltema!

  • #21   27. aug 2009 tror humlen ved det hele er at man undres over at de som J1 siger ikke har en webshop,, eller har valgt at have en forretning et sted hvor hvor alle kan køre, inden for rimelige grænser,,, fsk århus eller odense....

    jeg undrer mig fanme også... fordi det virker som logik for burhøns at de vil kunne få klart mere profit med en web afdeling og havde et logistisk bedre placeret biltema...

    mere er der sgu ikke i det....

    så det der med:
    Jeg vil gerne nominere denne tråd til en pris for mest virkelighedsfjerne indlæg i 2009. (+ en tillægspris for tuderiet) og hvad der ellers er,, finder jeg underligt i en tråd hvor man bare giver udtryk for sin undren og ærgelse...

    for biltema er sgu en fed forretning,, hvem ville ikke have den i sin baghave..


  • #22   27. aug 2009 Grunden til at man lagde Biltema i Næstved er nok at 400m derfra ligger Bilka.

  • #23   27. aug 2009 Hold nu kæft, alt kan squ ikke ligge i København, der bor faktisk mennesker andre steder end i hovedestaden og Århus!

    Som om alt den skat som vi Jyder skal betale ikke er nok! Den kan i squ nok finde ud af at bruge på springvand, og kulturhuse, mens i har travlt med at klage at vi bare vil ryde en smule sne på vores hullede motorveje!

    Indse at vi "bønner" for en gangs skyld har fået fordelen HAHA!



  • #24   27. aug 2009 så længe det bare er håndværktøj kan man vel ligge et smut forbi når man nu alligevel er ude at trille.

  • #25   27. aug 2009 alle butikker kan jo ikke ligge i storbyerne, hvor skulle vi provinstosser så købe vores grej smiley

  • #26   27. aug 2009 Planlægning/prioritering....

  • #27   27. aug 2009 heh siger heller ikke i storebyerne men jeg har enten 250 km eller en storebæltsbro til den nærmeste

  • #28   27. aug 2009 Chris, haha:-) Godt skrevet.

    Derudover så er jeg også fint tilfreds med Biltema. Købte deres "smid-over sidetasker" i Malmø for nogle måneder siden, og de fungerer sgu perfekt og så til en pris der ligger på omkring 300 kr.


  • #29   28. aug 2009 Giver sku heintzelmann ret. med´mindre man bruger vørktøjet 13timer i døgnet så er det sku udemærket!!! Det ku jo være folk ikk fatter at bruge det rigtigt?! hehe. flyt til aalborg.. SUR YMER smiley os nordjyder skal ha nogle fordele.

  • #30   28. aug 2009 Chris G: Al den skat i jyder betaler får i jo igen i form af bistand (aka landbrugsstøtte)

Kommentér på:
Biltema

Annonce