{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Er dette tøj okay? {{forumTopicSubject}}

Ja sidder og overvejer meget og købe dette sæt men ved ikk helt om det er noget okay kvalitet ?

Dragt: (link fjernet)

Støvler: (link fjernet)

Handsker: (link fjernet)

Hjelm: (link fjernet)

Hvad ville i lave om og hvad er godt / skidt ved det jeg har fundet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dette tøj okay?
  • #1   1. sep 2009 Lækkert grej du har fundet dig der, mht støvlerne ville jeg nok vælge modellen dyrere, den der hedder vertigo corsa, på den får du nogle flere muligheder for at spænde støvlen korrekt.

• #2   1. sep 2009 okay det vil jeg da tage op til overvejelse,

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #3   1. sep 2009 2 ting.

1. Hvor er dit rygskjold henne?

2. Du kan ikke købe tøj uden at prøve det først - så det håber jeg du har mulighed for...

• #4   1. sep 2009 Batman ville være stolt !

(Men jeg er jo også en af de idioter, der kunne finde på at køre i t-shirt, så lyt IKKE tiil mig)

smiley

• #5   1. sep 2009 Sajmon
    Jeg tænkte lige på om du også bruger stythjelm når du kører bil?
    Det kan godt tage overhånd med alt det udstyr. Det gode vejr er sku da væk inden man kommer i alt det udstyr. Bare min mening.

• #6   1. sep 2009 Per O:
    Den holdning forstår jeg ikke lige - du ville selv ønske at du havde alt udstyret på den dag du hænger i luften med udsigten til en lang og grov kurretur på sandpapiret - og er der hårde genstande der også lige skal flyttes med ryggen, ville du også ønske at du havde husket skjoldet.

Jeg er 112 % enig med Sajmon - husk skjoldet.

Mvh
    Thomas E

• #7   2. sep 2009 Jeg har sku været nede 2 gange så det er prøvet. Men det jeg mener er at hver eneste gang folk opretter t emne om tøj her inde kan i kun fokusere på det ryg skjold i stedet for at svare folk på det som de spørger om. Selvfølgelig er sikkerhed vigtig men det er da op til den enkelte at vælge hvad de vil bruge.

• #8   2. sep 2009 Virker til at være fint udstyr, har selv lige købt samme hjelm, også nogle Sidi Vortice støvler, jeg syntes også du skal købe nogle Vortice i stedet for de Vertigo, Vortice har mere støtte til din ankel, så du ikke knækker den så nemt hvis du nu skulle hoppe af cyklen, men de tager også noget længere tid at tage på, du kan se review af dem her -> http://stores.sportbiketrackgear.com/Detail.bok?no=4515

• #9   2. sep 2009 det er fordi rygskjold bliver købt et andet sted end lige hos gp-moto.de så derfor er det ikke med her og har været i butik og prøve det hele inden så ved os hvad størrelse jeg skal have

• #10   2. sep 2009 Det ser lækkert ud smiley

HVOR MEGET ER DER LIGE AT SPARE VED AT KØBE DET OVER NETTET??????

Er det hos gp-moto.de - Du har prøvet det ved??? el. har du været i dk butik og prøve det, fået hjælp og råd ved personalet....hmm og så hjem og bestille på nettet.....TOTAL dårlig stil......bare lige et surt opstød fra mig, efter endnu engang at jeg læser et spørgsmål om tøj.

• #11   2. sep 2009 Troels (Hadsund) T:

Uanset om man gerne vil støtte de danske forhandlere eller ej, så kan merprisen ved at handle herhjemme i mange tilfælde bare ikke retfærdiggøres.

• #12   2. sep 2009 Lars L:
    Jeg er nu ikke helt enig om det kan retfærdiggøres. Hvis alle handlede udenlands, ville alle stå uden job en dag.
    I DK har vi højere moms, højere skat, højere lønninger, højere offentlige bidrag, højere grønne afgifter oma.
    Hvis du holder liv i den lokale MC-pusher, er han der også den dag du bare lige skal bruge en møtrik.
    Naturligvis er det ikke store overpriser man skal betale, men hvis men med omtanke så vidt muligt handler, hos danske forhandlere, er man med til at støtte brnachens overlevelse. Alle er normalt til at handle med og de fleste gange kan man lave en lige så god handel herhjemme.

Jeg forstår ikke rigtig dem der bruger timer og dage på at spare få hundrede kroner, ved at handle i eksempelvis tyskland, med mindre disse varer ikke findes her i DK.

Bare min mening.....

Fortsat god aften - de herrer

Mvh
    Thomas E

• #13   3. sep 2009 Thomas >> Det har for mig ligeså meget og gøre med service, som det har med pris, for service niveauet er godt nok lavt i danmark.

1. eksempel: Da jeg skulle have min læderdragt, blev den prøvet hos det nu konkurs ramte MC-Master i skanderborg, dragten blev fundet og prøvet, og bestilt i den rigtige farve, "ikke noget problem, vi har den om maks 2 dage" var meldingen. Dejligt, tænkte man. Men dragten kommer aldrig, og efter at jeg har været i butikken 2 gange, og ringet mindst 4 gange, giver jeg simpelthen op, og bestiller dragten i england, og har den 3 dage senere. det er nu ved og være nogle år siden, men faktum er at jeg aldrig hørte fra butikken, på trods af at jeg bad dem om og ringe tilbage, når dragten endelig kom.

eksempel 2: Jeg tager til Rydberg Mc for at kigge på lidt udstyr til min kawa, og beder om priser på, bobbins, crash pads, og en ego skal, intet er på lager, og ekspedienten kan ikke finde nogen priser på sin computer, men får mit telefon nummer, og lover og ringe tilbage, med priser, der gik så en uge, og jeg endte igen med at handle i england, og have mine varer 3 dage senere, igen med en ikke uvæsentlig besparelse.

så kunne man måske sige, at jeg ikke tager skade af og ringe og høre om de har glemt mig, men fandme om jeg gider og tigge dem om at tjene penge på mig. Det kan godt være kunden ikke altid har ret, men det er altid kunden der har pengene.

Jeg finder det forbløffende at en autoriseret kawasaki forhandler ikke engang kan finde ud af og komme med priser, på noget så almindeligt som en sædeskal. Jamen det er da helt sikkert der jeg skal have fortaget service..... eller noget.

Service min fine ven, service, det er desværre en by i rusland. og jeg kunne blive ved, prøv engang og spørg mig om Brdr. Sejr, og den blåhval de har bag disken i udstyrs afdelingen. *ARGH*

P.S. ASSJACK!!!

• #14   3. sep 2009 Unbreakable:
    Jeg kan udemærket både se og forstå din situation - jeg havde end med at gøre det samme i dit sted. Ja - service er nogleordet og desværre et ord mange ikke forstår betydningen af. Dog er det umuligt at gøre alle tilfreds trods ønsket om det.
    Jeg er meget glad for mine lokale MC-pushere: Lydmuren, Allans MC og KJ Motorcykler, blot for at nævne nogle af dem.
    Der gode og dårlige forhandlere/repræsentanter af diverse mærkevarer og ja mange har derudover en slet attitude overfor dem der betaler deres løn.
    Bagtanken med mit indlæg var at sætte lidt fokus på problemerne, der med tiden opstår, hvis vi alle handler udenlands - egentlig nøjagtigt det samme som er tilfældet med den tyske mælk, der nu afspejler følgeproblemerne hos de danske mælkeproducenter.

Jeg vil dog heller ikke tigge og bede en forretning om at for lov til at lægge mine spareskillinger der.

Jeg er jo på en måde selv i branchen, dog ikke som levebrød, men jeg ved at ordet service er nøgleordet til god omtale, og god omtale er lig med succes. Men igen er det til tider svært at gøre alle tilpas, dog er information er det mindste man kan tilbyde - et simpelt telefonopkald med information er også god service, selvom informationen ikke er som kunden havde håbet.

Jeg kender intet til de forhandlere du omtaler, men når krisen engang er overstået er det vel kun de gode og dygtige forhandlere tilbage som vi kan nyde godt af allesammen.

Fat mod - prøv igen, men udgå "blåhvaler" de er squ tunge at danse med.....

Mvh
    Thomas E

• #15   3. sep 2009 kan få alt i tyskland til samme pris som de tager kun for selve dragten her i danmark så sys det er grundt nok til at bestille det i tyskland,
    OG ja jeg var i butik i dk og få råd og rådgivning og prøve tøjet

• #16   15. sep 2009 Syntes ikke der er noget galt i at købe tøj fra tyskland, jeg har selv lige købt nyt udstyr for en 12k

Dragt: DE 6700/ DK 11000
    støvler: DE 2300/ DK 2900
    Hjelm: DE 2600/ DK 3000
    Handsker: DE 1000/ DK 1300

Så jeg har sparet 5600 Dkkr ved at købe fra tyskland, det syntes jeg er nok til at jeg ikke gider handle i DK.
    Jeg har så købt mit rygskjold ved den lokale MC biks, fordi det sparede jeg kun en 200kr ved, også kunne jeg prøve det på.

Kommentér på:
Er dette tøj okay?

Annonce