{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

ny i mc {{forumTopicSubject}}

hej alle jeg vil gerne have mc, og er faldet for en honda vt 600 shadow fra 88 ny importerert. er der nogen der har erfaringer med den maskine.

har jeg ret at det er gf forsikring man skal gå eftr.


hvordan med mc finansiering er det noget der er helt ude i hampen med renter eller er det okay. nogen der evt har prøvet igennem house of bikes.

passer droslingskits til hinanden med hensyn til at købe et brugt.

Med venlig hilsen Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny i mc
  • #1   4. sep 2009 1. God stabil maskine der nok skal være problemfri hvis tidligere ejer ikke har været en klovn.
    2. Nej du har ikke ret at det nødvendigvis er GF du skal gå efter. De er kun billige med ansvar, men ofte kan TopDK være med der, og det samme med Thisted Amts forsikringer. Bedste svar er at ringe rundt til nogle forskellige.
    3. I mit tilfælde kunne banken for et par år siden gøre det billigere, kender ikke dagens priser.
    4. Hvis det er til en VT600 af samme årgang, passer et brugt også, men du skal så have en attest der følger med, hvor du skriver stelnummeret på og får den omregistreret med droslingen.


  • #2   4. sep 2009 Synes du skal prøve en kawasaki zxr 400 istedet for smiley
    - nåh ja, sådan en har jeg en til salg ..


  • #3   4. sep 2009 David: Eftersom manden er faldet for en chopper i form af VT600, så rammer din knallert pænt ved siden af i smagen...

  • Mikkel h
    Mikkel h Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
    #4   4. sep 2009 Man kan ikke købe brugte droslingskit

  • #5   4. sep 2009 Knallert? hahaha .. tjek lige din egen først! Flere forveksler min med en 750cc. og din ligner en gang kina pis? og jeg spurgte jo ham, og ikk dig? du kan jo ikk svare for ham, så hejhej. Det kunne jo være han var interesseret alligevel!

  • #6   4. sep 2009 hold da op David har sq da vist en dårlig dag. Men nej hvis man er til chopper køber man nok ikke en zxr. Og hvem syntes det er fedt at ens 400 bliver forvekslet med en 750'er jeg kan da sikkert også bilde nabo-konen ind at min er en 1100, men hvad er pointen?? alle med en smule forstand på mc kan jo se hvad det er...
    Men jeg håber du bliver glad for den, lidt skal der altid laves på gamle cykler, men har tidligere ejer været god mod den skulle det ikke være noget problem, det er jo en honda smiley


  • #7   4. sep 2009 nej jeg er til choppere vill ehelt have harley men der skal jeg vist lige spare lidt først men syntes nu hondaen er møg fed og den er heller ikke så hurtig at jeg baldre lortet

  • #8   4. sep 2009 Det eneste negative jeg kan sige er at tanken er latterlig lille.
    Man når jo dårligt igang med langturen før man skal ind på en tank igen.


  • #9   4. sep 2009 Min 750 honda shadow er forsikret i topdanmark til 1900om året..Alt incl.' Medlem af touring klub..Nu kenderr jeg ikke din alder, men prisen er for dem over 40:))Delvom du er "ny" behøver du jo ikke være ung..

  • #10   4. sep 2009 Synes sgu det er barnligt at svine andres mc`er til, og ovenikøbet reklamere for sin annonce i forumet.

  • #11   4. sep 2009 nej jeg er til choppere vill ehelt have harley men der skal jeg vist lige spare lidt først men syntes nu hondaen er møg fed og den er heller ikke så hurtig at jeg baldre lortet.


    jeg er 19 når den skal forsikres.. jeg overvejer jo lidt have have den i den gamles navn jeg samler rigeligt point med mine biler.. men bliver man stoppet hvis man ellers kører pænt og har udstyret iorden.......

    morten ja det ikk så godt da jeg skal kører fra nordsjælland til beredskabet i haderslev men så passer det jo med at man kan få sig en kop kaffe så det går nok...

    er der nogen speciellle ting der går i stykker eller bliver slidt på sådan en karl


  • #12   4. sep 2009 Hvis du tænker på at undgå drosling?
    Det ville være dumt hvis du nu skulle blie indblandet i noget uheld.
    Ang. forbrug så går min på reserve ved ca. 150 km.


  • #13   4. sep 2009 hej morten ja det også men egentligt mener jeg om man bliver stoppet så det kan blive et problem at den står i min fars navn

  • #14   4. sep 2009 david nu ikke så sur det er da kun en stor knallert

  • #15   4. sep 2009 Synsfolkene er ikke så emsige med det drosling.. Du behøver ingen attest for at det er i - jeg overbeviste dem bare om at det var i min 400'er i sin tid, så oprettede de det i de nye papirer (Der var også drosling i, men ingen papirer på det) De ville dog gerne prøve den, og så kunne de jo sagtens mærke den var droslet.

    Du skal ikke være bange for at købe en honda, det kører bare.

    Gf forsikring er generelt de billigste for ansvar, hvis du er "ung" kunde.

    Tror det er de færeste steder du finder billigere finansiering end i banken.


  • #16   4. sep 2009 Ps. David, slap lige lidt af, manden har jo helt ret. Du kommer ikke ret meget længere fra en vt 600 end ved at tilbyde manden "en forvokset knallert" som en zxr 400'er nu engang er. Det er helt sikkert en fin maskine, men den krampagtige sidestilling og ustyrligt hylende motor er nok ikke det man søger når man kigger efter shoppere..

  • #17   5. sep 2009 Hej
    Jeg har ingen forstand på Honda, men tjek lige om det er en amerikaner eller en europamodel,det kan have betydning mht at skaffe reservedele.

    Min kone har haft en us model Honda, og det var lidt svært mht reservedele.

    Hvis du vil have en custom der kan bremse og køre sving, skulle du prøve en Guzzi Nevada, den vil også være meget lettere for dig selv at skrue i og servicere.

    Ta og prøv lidt forskelligt.

    Mvh
    Per


  • #18   5. sep 2009 hej per jeg er mekanikkere og har mange kolleger med mc samt to bekndte der er mc mek så det burde ikke blive noget problem med billige reservedele samt at få den lavet....men tak for de gode svar alle sammen det virker som om jeg ikke er helt galt afmarcheret med den honda

Kommentér på:
ny i mc

Annonce