1.543 visninger
|
Oprettet:
MC går i stå ! {{forumTopicSubject}}
Hey,
Har fået et pludselig problem, det har ikke været der før.
Når jeg f.eks kører inde i byen, og kører endnu langsommere hen til et fodgænger felt, så går mcen ud. Jeg kan starte den lige efter igen. og kører videre.
Det er langt fra hvergang det sker. F.eks også når jeg er på vej ind i en rundkørsel.
Der er ingen problemer overhovedet ved alm kørsel. Det er ligesom det er kommet efter en vaske tur, men ved self ik.
Hvad kan det være?
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
eller en sted den suger falsk luft måske
Start den og sprøjt ( Lidt forsigtig ) diselstart rundt ved insuningerne .. hvis den stiger i omdringer er der er utæthed
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.488
Ej, pjat ...
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.262
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
MC går i stå !