1.490 visninger
|
Oprettet:
Hjælp jeg skal til syn?! {{forumTopicSubject}}
Jeg skal til syn her kl 12:30 med min GS'er.
Kom lige til at tænke på:
Skal styrenderne enelig værre lukkede?
Hvor emsey er de med bremselys, mit vil nogle gange sætte sig fast, hvis man slipper håndtaget lige så stille...
Jeg har fri kl. 12 så jeg skal jo lige til at gørre noget hvis den er helt gal...
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 505
Ellers kan jeg ikke lige tænke mig til der ku være meget mere galt.
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
apr 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 50
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.074
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.030
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
bremselyset er nok bedst det bare virker
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.147
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.074
Bremselyset virkede perfekt til lejligheden
På vej hjem begynde skidet til gengæld at køre mærkeligt, det var så fordi den ene ledning fra platinnerne til spolerne var gnavet over, men man kan faktisk godt køre 90 på 2 cylindre på en droslet mc
Så jeg var lidt heldig ved syn, dejligt
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Hjælp jeg skal til syn?!