{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Kæreste vild med MC? {{forumTopicSubject}}

Sad og tænkte op hvorvidt dem der har kærester, om kæresterne er vilde med din/jeres MC eller er det noget de har lært at leve med, eller hader de det?

Min kæreste er IKKE vild med mc, men hun er ved at vænne sig til tanken. Hun er endda gået med til at åbne bakken, så vi tager et skridt af gangen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste vild med MC?
  • #1   5. mar 2006 hehe
    min eks kunne godt li,så det var sku okay... filler lidt med en nu, der endda har kørekortet så det sku go stil...

• #2   5. mar 2006 Min eks var helt vild i starten, men begyndte at brokke sig når jeg ville ud og kører om søndagen i det gode vejr. Hun mente jeg skulle pleje hendes tømmermænd.

- Hun måtte vist videre..

• #3   5. mar 2006 Min er helt vild med det og det er bare så fedt. Hun accepterer fuldt ud når søndagen inddrages til pudsning af cyklen. Men hun får jo også blomster i ny og næ - man skal jo pleje sine interesser...

• #4   5. mar 2006 min kæreste er sgu mere ked af jeg sælger min cykel end jeg er, om det er fordi hun ikke har muligheden for af købe den, eller om det er udsigten til at hun ikke kan køre på min nye fordi hun ikke kan nå jorden, det skal jeg lade være usagt....hehe!!!!!!!

Men jeg er da glad for at have fundet en der deler mig hobby og interesse

• #5   5. mar 2006 Jeg har en go veninde hun kan godt li at side bag på, bare ik når vi runder 160 så har hun lidt svært ved at holde hovdet ret he he =0)

• #6   5. mar 2006 Min kæreste er frisk nok til en tur bagpå og hun ville da sikkert også gerne have en selv hvis hun havde pengene, men vildt Fan af MC er hun ikke smiley

• #7   5. mar 2006
    Jeg kom hjem med en spritny Kawa Z 750.

Konen: den er da pæn, - har du husket at købe mælk.
    Så interessen er ikke overvældende, men så kan hun jo dyrke sine grøntsager.

• #8   5. mar 2006 hehe så kan du lære det steffen

• #10   5. mar 2006
    Lære hvad ?

Jeg har jo malet den grøn til ære for hendes salathoveder.
    Man gør vel sit bedste for at vække interesse. smiley

• #11   5. mar 2006 kan du ikke få hende til at vaske den nøgen eller sådan?

• #12   5. mar 2006 Hende jeg bor sammen med har lært at leve med det... Og jeg har da også fået hende med ud og køre nogle gange... Så det er da blevet bedre... Men det kommer nok en gang...

• #13   5. mar 2006 Jo, men det er for koldt nu.
    Jeg er heller ikke sikker på at man kan polere fælge med en porre.

• #14   5. mar 2006 Min kæreste overraskede mig ved at give min en mc i fødselsdagsgave.
    Hvordan overgår jeg det???

• #15   5. mar 2006 fuck det , bare den ikke ridser, i så fald hun accepterer at gøre det, så skal jeg helt klart have et billed af det og vise min kæreste, min er ikke så villig til det der nøgen noget smiley

• #16   5. mar 2006 Jacob...er din alder ikke forkert smiley 75 år?!

• #17   5. mar 2006 min er også helt vild med det hun er blevet forelsket en en ny cbr 600 smiley

• #18   5. mar 2006 Den er først gal når hun roder med computeren:
    Se lige her:

Kære tekniske brevkasse

Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det
    nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede programmerne: Børn
    1.1, 1.2 og 1.3.

Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer. Det stod der ikke noget
    om i produktspecifikationen for programmet.

Oven i købet installerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og
    dukker straks op, når jeg starter computeren - og det overvåger alle mine
    aktiviteter.

Gamle programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0
    virker ikke mere. Når jeg prøver at køre dem får jeg beskeden: "Du har
    begået en ulovlig handling. Luk straks alle programmer, der ikke
    understøttes af Kone 1.0". Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i
    baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer.

Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang
    afinstallere Kone 1.0. Kan I hjælpe mig?
    På forhånd tak - Den forvirrede og frustrerede bruger

Svar fra Hotline:
    Kære forvirret og frustreret.
    Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme. Problemet
    skyldes hovedsagligt en misforståelse. Der er mange mænd, der opgraderer
    fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsagligt er et
    nytte- og underholdningsprogram. Der tager de fleste fejl!

Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt. Det er umuligt
    at fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først
    er installeret.

Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med
    at have flere problemer end de før havde med Kone 1.0.

Vi anbefaler, at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen.
    Du kan eventuelt læse hele kapitel 6 i din manual "Almindelige Programfejl".

Systemet vil køre helt perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle
    almindelige programfejl, lige meget hvad de skyldes.

Det bedste du kan gøre er straks at skrive: \UNDSKYLD, før styresystemet
    vender tilbage til normal.
    Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af
    vedligeholdelse. Du kan overveje at købe mere software for at forbedre
    ydeevnen. Vi anbefaler Blomster 2.1, Chokolade 5.0 eller i ekstreme tilfælde
    softwarepakken Pels 2000. Men du må under ingen omstændigheder installere
    Veninde i Miniskørt 3.3! Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil
    resultere i, at Kone 1.0 afinstallerer sig selv og samtidig fjerner ca. 50 %
    af systemressourcerne.

Veninde i Miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der kræver store
    systemressourcer og vil derfor ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet
    der er tilbage, efter Kone 1.0 har afinstalleret sig selv.

Med venlig hilsen
    Hotline

• #19   5. mar 2006 ups.. det havde jeg ikke lige set før.. der skulle stå 73...he he.
    Nej er rettet til de 25

• #20   5. mar 2006 Hun har sjældent tøj på, - ved ikke om det har noget at gøre med den føromtalte porre.
    Skal nok oploade billede

• #21   5. mar 2006 er den porre med indbygget stavblender????

• #22   5. mar 2006 Tror det 4 X 1,5 volt AAA.

• #23   5. mar 2006 hmm, nice min kæreste har også spurgt om jeg ikke vil med ned i porreforretningen, kunne da godt ske at man skulle overveje tilbudet!!!!!!! HVA SYNS DU?

• #24   5. mar 2006 min kæreste er helt vild med motorcykler... smiley hun spørger ofte om vi ikke skal tage en lille tur (altså ud og køre) så jeg mener selv jeg har klaret det med opdragelsen til UG.
    Hendes første tur var på en kammerats busa, så man må sige hun startede med stil, og efter det var hun hooked...

• #25   5. mar 2006
    Man skal passe på med at gå med kvinder ud at shoppe, du kunne komme hjem med en hel pose kinaradiser, ( de er kæmpestore og man kan godt føle sig lidt sat ud på et sidespor) - så er det godt man bare ka´ta´en tur på Kawa´en.

• #26   5. mar 2006 ja min kone tog køre kort til mc så fandt hun et gammelt lig og satte den istand sidst vinter. hun er pisse vild med at køre. og har forståelse for at jeg køre selv også .hun skal jo passe vores børn.
    mvh rené c

• #27   5. mar 2006 Kæresten har intet problem med det..!

Min gamle mor derimod:/

• #28   5. mar 2006 nej hvor en vinter stemning vi har herinde, det takker vi alle for!!!!!!!!

• #29   5. mar 2006 De kærester jeg har haft har ikke brokket sig;)

• #30   5. mar 2006 Min kære kone var ikk så vild med at kører mc da jeg havde min Kawa,men da jeg senere gerne selv ville have en ny cykel,blev vi faktisk enige om købe V-maxen....Som hun er rigtig glad for,og stort set altid frisk på en tur bagpå.Træf er ikk rigtig hende,så den klares sammen med gutterne,og det er jo heller ikk så skidt.. smiley

• #31   5. mar 2006 Til at starte med var min noget skeptisk, men så fik jeg den første mc.. Vi købte tøj osv. og hun begyndte at gælde sig lidt til den første tur. Da den første meget lille tur var prøve har jeg ikke kunne slippe af med hende før nu. Da jeg har givet hende kortet og hun selv har købt en mc. Så nu glæder jeg mig til at køre fra hende.. hehe.. :-))

• #32   5. mar 2006 Nææ, min kone er ikke vild med min Busa,,, irreterret over den tager min tid,,, gider ikke høre om den,, vil ikke med ud at køre,,, briókker sig over udgifter i forbindelse med de,, alt i alt en konkurrent for hende,, og kors hvor jeg elsker min Busa ,,, ;-))

• #33   5. mar 2006 Min eks kunne slet ikke tolerere MC-kørsel og jeg gik og drømte om det og havde gjort længe... status er at jeg blev nødt til at sige stop og 2 uger efter havde jeg erhvervet mig min første MC.

Hun var iøvrigt negativt indstillet overfor, både MC og så det faktum at jeg kører gokart og lidt andet race - så det var nok meget godt at hun røg videre smiley

• #34   5. mar 2006 Jeg har slet ikke noget problem. Men min kæreste køre jo også selv....hun napper endda min Mille....ser squ kras ud....lille pige, knap 50 kg til stor fuld blods italiensk racer. Respect!!!
    Hun kan godt undre sig over alle de penge der ryger i til carbon, fuld EVO Akrapovic osv. men så længe det er mine ejne penge kan hun jo ik gøre så meget ved det, he he.
    Hun er også næstformand i vores klub...så der fuld opbakning.

• #35   5. mar 2006 Tjaa... min kæreste har haft både kort og mc i længere tid end mig så man kan vist godt sige hun er vild med det.... smiley .

/Thomas

• #36   5. mar 2006 Altså det enten eller !!! og jeg vælger da klart motorcyklen .... hvis kæresten skrider eller brokker sig over en lille ting som en motorcykel
    hvad har man så sammen alligevel ???
    Det da hendes eget valg ... om hun kan li det eller ej

• #37   5. mar 2006 Hmm tror ikke jeg har haft en enste kærste der ikke har været vild med mc, så længe de bare har fået en god ingang til "dyret".

Den nuværende nyder at være bagsæde varmer, men vil meget gerne ha sin egen...!

mvh Henrik

• #38   5. mar 2006 i starten var hun jo helt vild..

men da hun så fandt ud af hvor meget tid jeg sætter af til den, så er hun sku ikk så vild mere..

• #39   5. mar 2006 ´det er hyggeligt af have en bag på men det er nu bedst at køre alene ! ! ! prøv at få hende til at køre selv.... smiley det kan anbefales..... tøser på mc ser nu også engang frækt ud.....................................

• #40   5. mar 2006 ehhe får besøg af en meget sød veninde som måske blvier ldit mere med. begyndte først rigtig at snakke emd hende i weekenden. HUn skal selv ud og have MC nu her og har spurgt om ejg vil med HENDE til træf i skagen til sommer smiley

• #41   5. mar 2006 skagen kan anbefales var der i 2005 med kærsten bag på for første gang super hyggeligt mødtes en masse mensker . . . .

• #42   5. mar 2006 Min kæreste er os helt pjattet med det og vi skal begge igang med kortet i næste uge. Det er faktisk bryllupsrejsen der er droppet til fordel for 2 mc kort.
    Slå lige den drenge... smiley

• #43   5. mar 2006 Den bliver svær Martin smiley

• #44   6. mar 2006 min er sq også vild med det. godt nok mere til tupperware beholdere end rå streetfightere men den del arbejder jeg på. hun har hverken problemer med at jeg bruger så meget tid på den eller at jeg ved enkelte fejl har kørt på baghjul. så intet problem. men klart som sagt før, hun ryger sq også ud før cyklen

• #45   6. mar 2006 Min kæreste er lidt op og ned....
    Hendes drømmecykel er den gamle vinrøde karb. Blackbird..... (tøseargument fordi farven passer til min hjelm og fordi den er hurtigere end din smiley )
    Men der går sq nok et par år før hun får sårn en fætter.
    Hun har kortet, men det er temmelig begrænset hvor meget hun har kørt.
    Mosten Raceday, Roadracingfestival olign. keder hende til døde. Men Skagen træf vil hun gerne med til fordi strandene er fede og fordi alle de frække fyre vil danse og prøve på at score hende.

Det der generer hende mest er at hun kender navne som Rossi, Haga, Kagayama, Mccoy, checa...
    Er det ikke en Foggy petronas den der cykel? jow det er det da godt set smukke!!!!
    ARGH PIS jeg vil ikke vide sådan noget jeg er en pige......
    Hurtigt Peter! nævn mig 7 makeup fabrikater og 10 blomsternavne så der igen er balance i verdenen

• #46   6. mar 2006 hehe.... min eks kæreste af en foto model syntes sku det var helt fint med mc... men hva fa`en havde hun noget valg...!?!. det er straks værre med den nuværende kæreste!!

• #47   6. mar 2006 Min kæreste har selv MC eller hvad man nu kalder sådan en Virago 250'er smiley

Men hun og hendes forældre er ikke meget for at jeg har en cykel som den jeg har. De syntes den er for hurtig

• #48   6. mar 2006 vi har bike begge to og hun er ved at tage kørekort (vi har lige købt hendes bike)

Kommentér på:
Kæreste vild med MC?

Annonce