1.367 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Valg af dragt og hjelm til Roadracing Valg af dragt og hjelm til Roadracing

Hej!

Jeg står og skal begynde at køre Roadracing i Supersports klassen i mini RR (dvs. scooter klassen)

Jeg har derfor besluttet at jeg vil skifte min probiker dragt ud.
min hjelm døde i weekenden da jeg tog en betonstolpe med 80km/t med hovedet først. mirakuløst skete der intet andet end lidt ømhed.

Jeg har kigget på en dragt fra Arlen Ness:
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Arlen-Ness-Inferno-LS1-7904/SubProducts/Arlen-Ness-Inferno-LS1-7904-0001

Shoei hjelm:
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Shoei-XR-1100-Diabolic-Cimmerian/SubProducts/Shoei-XR-1100-Diabolic-Cimmerian-0001

Er det helt hen i vejret eller hvad ? smiley

Jeg skal også have en ny rygbeskytter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af dragt og hjelm til Roadracing
  • #1   17. sep 2009 Af støvler har jeg Sidi Vertico Corsa, og handskerne er Clover rs4

• #2   17. sep 2009 jeg syndest det er et har selv noget i samme stil

• #3   17. sep 2009 halvarsson skulle have den bedste rygbeskytter.. har kun læst og hørt godt om den...

• #4   17. sep 2009 Offslow [øst/midtjyllland] B

Har hørt den omtalt - den må bare ikke være som min gamle, den strammede og sad virkelig ubehageligt, fik næsten kvalme når jeg kørte med den.

• #5   17. sep 2009 kender en der bruger den, han kører meget road race, han siger at han ikke ligger mærke til han har den på når han har haft den på i 10 min... og at det er den bedste han nogensinde har haft... og han har også brugt den til cross/motard kørsel...

• #6   17. sep 2009 Har selv lige købt den dragt du linker til :), den virker til at være fin kvalitet, jeg købt den i størrelse 54 og er 178 og 72kg, uden rygbeskytteren kunne den måske godt være en størrelse mindre, men den bliver tilpads stram med beskytteren i, men armene virker noget brede, den passer nok godt til en bodybuilder smiley

og jeg har kun hørt godt om den hjelm du vælger, nogen siger den larmer mens andre siger den ikke gør, så det kommer nok an på personen smiley

Kommentér på:
Valg af dragt og hjelm til Roadracing

Annonce