{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Valg af læderdragt? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg skal her måned have købt mig en 2 delt læderdragt og jeg har fundet et par stykker som ser okay ud.

Men her kommer mit spørgsmål så, jeg er i tvivl om hvad der vil passe sådan nogen lunde til min MC, det skal enten være sort, eller sort med noget rødt. Og måske en hvid?

Og vil i ofre lidt ekstra på at få et kendt mærke som Berik eller Alpinestars? Eller skal jeg prøve at købe et lidt billigere mærke?

Berik og Alpinestars dragterne jeg har kig på koster lige rundt regnet 4200kr + porto og har også fundet den i spanien til 4000 med porto, og den billige koster for den dyreste af dem 2800, men der er også en dragt til 2500 + porto.

Det er de her modeller jeg har kig på:

Berik:
(link fjernet)

Alpinestars:
(link fjernet)

Billig 2800kr:
(link fjernet)

Billig 2500kr:
(link fjernet)

Grunden til at jeg har kig på billige modeller er jo for at spare penge, da jeg ikke har så mange. Og jeg skal have alt udstyr til næste måned hvor jeg får mit kort (håber jeg da).

Jeg har egentlig en Caberg hjelm, og et par crosser handsker, som jeg kunne bruge indtil jeg fik råd til en ordentlig hjelm og handsker. Hvis jeg nu gik hen og ofrede lidt ekstra på dragt.

Hvad ville i gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af læderdragt?
Kommentér på:
Valg af læderdragt?

Annonce