1.262 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Valg af Udstyr? Valg af Udstyr?

Tror i dette sæt passer sammen og passer til min MC?
http://www.fotobox.dk/album/856-e908ee3d73c95093fa37130a6f37527c

-SHOEI Qwest Paragon TC-6 Hjelm
-TCX S-Race White støvler
-Berik 9112 2-delt læderdragt
-Berik 8087 Handsker
-Mørk tonet visir til hjelm

Noget af det som i kan anbefale eller fraråde at købe? Er ny indenfor dette, så vil gerne have lidt info om det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af Udstyr?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   22. apr 2012 Jeg vil MEGET kraftigt fraråde dig at købe det uden at have prøvekørt det ordentligt...

• #2   22. apr 2012 Blå cykel og hvidt/sort/<b>rødt</b> udstyr..... Hmmmm, nej det passer ikke ret godt sammen smiley

Ud over det er udstyret såmænd fint nok, men jeg havde valgt noget med blåt i, eller noget helt uden "farver", fx noget i hvid, sort eller grå og kombinationer derimellem.

• #3   22. apr 2012 Vil ikke købe noget blåt. Da jeg om et år eller to skifter maskinen ud. Og hvem ved om den bliver grøn eller måske Rød?

Og så synes jeg bare sort og hvidt tøj er for kedeligt? smiley

Sajmon - Det tror jeg ikke forhandleren at udstyret er så glad for? Hvad så hvis jeg ikke vil have det, efter at have prøvekørt?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #4   22. apr 2012 Det er fint muligt han ikke vil gå med til det, men man SKAL som minimum prøve det på MENS MAN SIDDER PÅ MC'en!

• #5   22. apr 2012 Hvad skal jeg mærke efter når jeg sidder på MC'en? Har haft det på i butikken, og det sidder fint.

• #6   22. apr 2012 du skal mæke om alt sidder som det skal, når du sidder i den kørestilling som du nu har .Det er jo ikke meget ved hvis tøjet sidder fint på dig når du går rundt og så skaver under aarmene når du sidder på din cykel

• #7   22. apr 2012 Køb dog det du selv syntes sidder godt på dig, og ser godt ud. Det er kun dem med feminine tendenser der ser efter om fint tøj og mc passer sammen.

Kommentér på:
Valg af Udstyr?

Annonce