1.110 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Det gik stærkt..... Det gik stærkt.....
Sad og brugte tid på en annonce på bytte af mc. Lagde diverse billeder på, og kom desværre til at skrive bytte med BIL eller anden mc. Fem minutter efter kom en besked om at man ikke måtte bytte til bil..
OK - min fejl, men kunne man ikke have skrevet til mig at jeg skulle rette min annonce, i stedet for at slette det hele,eller er det bare mig.....
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 863
Punkt 4,1 i brugerbetingelserne står det tydeligt:
"4.1 Oprettelse af markedsannoncer
Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne."
Held og lykke med salget.
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.221
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 863
Jeg er ikke uenig i at det ku være praktisk, hvis man fik en henstilling i stedet for sletning af annonce, for det er jeg enig i.
Men jeg går ud fra at man har læst brugerbetingelserne, når man har været medlem herinde i 1½ år.
Det er vel bare at lave en ny annonce, sværere er det vel ikke?
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.418
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.919
Reglerne er temmelig klare så der er ikke så meget at sige til det. Men det er selvfølgelig træls.
-Kristian J
Laver du så også en tråd om et emne uden selv at søge viden først på f.eks google? Det er sådan en doven holdning, at man ikke gider sætte sig ind i ting og i stedet springer over hvor gærdet er lavest.
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 81 Svar: 479
Det er bare noget man klikker ja til..
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 224
>salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager
Jeg mener det er en SINDSYG dårlig formulering, hvis den skal fortælle folk at man ikke må bytte sin MC til andet end en anden MC. Der står bare at man kun må sælge en mc eller bytte en mc (eller mc-relaterede ting) - altså må man ikke oprette en annonce hvor man vil sælge sin fladskærm.
Den siger da ikke om man kun må sælge sin mc for DKK, euro eller japanske yen - den siger heller ikke om man må bytte sin mc til en anden mc, en fiskekutter eller et 10-turskort til Istergade.
Enten har admins fejlfortolket den tekst groft - jeg kan ikke forestille mig at det har været forum-ejerens hensigt at bestemme hvad man må bytte til. HVIS det har været deres hensigt, burde teksten i hvert fald omformuleres.
aug 2005
Følger: 51 Følgere: 49 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 784
jeg køre ræs og det er bare ikke rigtigt muligt hvis man ikke har en kassebil aller adgang til en, og nogle af dem er jo direkte indrettet til det, der med MC relateret
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.886
Hvorfor er den regel lavet?
For mig virker det fuldstændig tåbeligt!
Som Tommy F skriver, så kan admin da være fuldstændig ligeglad med om man får penge eller et andet køretøj i bytte.
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Dvs. at man heller ikke som bruger af Bilgalleri må skrive bytte med MC - ergo kan du ikke bruge nogen af gallerierne til at bytte med mindre det er et bytte i samme kategori.
Fx. ville du så også få slettet din annonce såfremt du villle bytte din MC til en hest, hund, kat, scooter, bil eller baby.........
brug dba.dk
Mvh
Thomas E
maj 2007
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 251
I princippet kunne det jo, være man ønskede at bytte sin motorcykel med et dyrt fjernsyn, eller andet.
Den eneste grund jeg kan komme i tanke om, er at MC galleriet, måske frygter at der går for meget gul og gratis i den.
Med venlig hilsen
Benjamin Skov Rasmussen
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Det gik stærkt.....