1.110 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Det gik stærkt..... Det gik stærkt.....

Sad og brugte tid på en annonce på bytte af mc. Lagde diverse billeder på, og kom desværre til at skrive bytte med BIL eller anden mc. Fem minutter efter kom en besked om at man ikke måtte bytte til bil..
OK - min fejl, men kunne man ikke have skrevet til mig at jeg skulle rette min annonce, i stedet for at slette det hele,eller er det bare mig.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det gik stærkt.....
  • #1   19. sep 2009 Du ku' jo også ha' læst info vedr. annoncering herinde, inden du postede.

Punkt 4,1 i brugerbetingelserne står det tydeligt:

"4.1 Oprettelse af markedsannoncer
    Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne."

Held og lykke med salget.

• #2   19. sep 2009 Til tider bliver annoncen også slettet, hvis der står man ikke ønsker bytte med bil båd etc. Træls når tingene ikke bliver læst igennem første gang. Op på hesten igen.

• #4   19. sep 2009 Hehe Rasmus rask, pas nu på blodtrykket :).

Jeg er ikke uenig i at det ku være praktisk, hvis man fik en henstilling i stedet for sletning af annonce, for det er jeg enig i.

Men jeg går ud fra at man har læst brugerbetingelserne, når man har været medlem herinde i 1½ år.

Det er vel bare at lave en ny annonce, sværere er det vel ikke?

• #5   19. sep 2009 hahaha...jeg har sgu da ikke læst bruger betingelserne....Hvem fanden gider at sætte sig ned og bruge tid på det? Så har man da minus liv....næh, opret annonce, se hvad der sker, lær af det den vej. Sgu meget nemmere ^^

• #6   19. sep 2009 -Lars T
    Reglerne er temmelig klare så der er ikke så meget at sige til det. Men det er selvfølgelig træls.

-Kristian J
    Laver du så også en tråd om et emne uden selv at søge viden først på f.eks google? Det er sådan en doven holdning, at man ikke gider sætte sig ind i ting og i stedet springer over hvor gærdet er lavest.

• #7   19. sep 2009 Kristian J - Jeg har ikke læst dem. Ligsom jeg ikke læser vilkårene når jeg installerer windows, gør du det?
    Det er bare noget man klikker ja til..

• #8   19. sep 2009 >Markedet er udelukkende beregnet til køb,
    >salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager

Jeg mener det er en SINDSYG dårlig formulering, hvis den skal fortælle folk at man ikke må bytte sin MC til andet end en anden MC. Der står bare at man kun må sælge en mc eller bytte en mc (eller mc-relaterede ting) - altså må man ikke oprette en annonce hvor man vil sælge sin fladskærm.

Den siger da ikke om man kun må sælge sin mc for DKK, euro eller japanske yen - den siger heller ikke om man må bytte sin mc til en anden mc, en fiskekutter eller et 10-turskort til Istergade.

Enten har admins fejlfortolket den tekst groft - jeg kan ikke forestille mig at det har været forum-ejerens hensigt at bestemme hvad man må bytte til. HVIS det har været deres hensigt, burde teksten i hvert fald omformuleres.

• #9   19. sep 2009 jo jo det er da rigtigt, men jeg mener jo at bil godt kan være MC relateret,

jeg køre ræs og det er bare ikke rigtigt muligt hvis man ikke har en kassebil aller adgang til en, og nogle af dem er jo direkte indrettet til det, der med MC relateret

• #10   19. sep 2009
    Hvorfor er den regel lavet?
    For mig virker det fuldstændig tåbeligt!
    Som Tommy F skriver, så kan admin da være fuldstændig ligeglad med om man får penge eller et andet køretøj i bytte.

• #11   19. sep 2009 Ja - nogen gange er det som om at disse "gallerier" konkurrerer med hinanden....

Dvs. at man heller ikke som bruger af Bilgalleri må skrive bytte med MC - ergo kan du ikke bruge nogen af gallerierne til at bytte med mindre det er et bytte i samme kategori.

Fx. ville du så også få slettet din annonce såfremt du villle bytte din MC til en hest, hund, kat, scooter, bil eller baby.........

brug dba.dk

Mvh
    Thomas E

• #12   19. sep 2009 Som Matthias H. M skriver. Denne regel giver igen mening.
    I princippet kunne det jo, være man ønskede at bytte sin motorcykel med et dyrt fjernsyn, eller andet.
    Den eneste grund jeg kan komme i tanke om, er at MC galleriet, måske frygter at der går for meget gul og gratis i den.

Med venlig hilsen
    Benjamin Skov Rasmussen

• #13   19. sep 2009 Fantastisk når svaret/løsninger er: Sådan er det bare og det er ikke til diskution. Ofte underforstået at,,eg kan ikke forklare dig hvorfor og fordi jeg er afmægtig i denne diskution, lukker jeg den på den måde.

Kommentér på:
Det gik stærkt.....

Annonce