Nano på din hjelm?? Nano på din hjelm??
Nu er det nano jo så meget ude for tiden, og jeg ved fra en ven at det virker super godt på BIL ruder
Da jeg købte min Scubert C3 spurgte jeg forhandleren om der var ide' i at bruge nano på YDERSIDEN af visiret! han turde ikke svare, idet han ikke viste om det påvirkede visiret (det jo ikke lavet af glas) og han var bange for det måske ville ødelægge den hinde der er på indersiden af visiret (Anti dug halløj).
Jeg ved man kan få det til MC hjelme, men vil lige høre om nogen bruger/ har brugt det, er der betydlig forskel på at bruge og ikke bruge det (selvfølgelig til jer som har/ bruger det)
Det vil jo være synd at ofre penge på noget som bare går hen og gør udsynet værre, eller direkte skader hjelmen
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 276
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.892
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
Hvis det er duggen så syntes jeg den løsning som min Shoei xr1000 har er perfekt. Den dugger aldrig på indersiden da den har dobbelt glas hvor der er et lufttomt rum mellem glasne som gør at der ikke dannem kondens/dug på indersiden af visiret. Man kan sikkert få det samme til alle andre hjelme også.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Du kan med fordel afvaske dit visir med affedtende sulfosæbe, og så give det et lag helt almindelig autovoks, som du så polerer blankt med en blød klud. Så kaan vandet løbe på overfladen, der bare er en passiv film, som nedsætter vands overfladespænding.
Bliver du træt af voksen, så går den af med alm. eddike og derefter vand.
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.068
jun 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
aug 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 24
Henrik T...
Tak for linket, har set på det men et er hva producenter skriver, noget andet er hvad folk selv har erfaret!
Er det noget du selv har brugt/ prøvet??
Nano på din hjelm??