Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  125 ccm erfaringer ?
  • #2   24. sep 2009 okay. så de går tit i stykker eller hvad, hvis man nu foreksempel kører på den til hverdag når vejret er til det ?

• #3   24. sep 2009 hva har vejret med sagen at gøre medmindre vi ikk er under -40 eller over 80 grader celsius smiley ?

to takterne er ikk helt så holdbare..

men en 125ccm 4 takter ville jeg ikk være bange for at eje, ville nok kede mig men ville ikk være bange smiley

• #4   24. sep 2009 Ved ikke om man kan siga at de går mere i stykkere, men de kræver en del mere vedligeholdelse, da stmplet på en rs 125 fx bør skiftes hver 8.000 km og sådan.. Men hvis man er interresseret i motorcykler og godt kan lide at rode med det, så er det oftest noget man selv kan klare..

• #5   25. sep 2009 kræver mere vedligeholdelse er bare en anden måde at sige på at de går oftere i stykker...

• #6   25. sep 2009 Alstå.. De går kun oftere i stykker, hvis de ikke bliver vedligeholdt.
    De kræver så bare lidt mere vedligeholdelse

• #7   25. sep 2009 Det er det samme som en tunet scooter, stempel og cylinder bliver hurtigere slidt end på en 4 takter.
    Men nu er det jo ikke svært at skifte de dele ud på sådan nogen overforstøret scooter, men ved så ikke hvad det koster smiley

• #8   25. sep 2009 Hvorfor kun 125ccm??
    Hvis det er fordi du skal have en med maks 34hk kan større motorer også bruges.

• #9   25. sep 2009 Ja som sagt er 125 ccm 2 taktere lige som en stor knallert. Den lyder som en knallert når man kører. Den kræver større arbejde at holde ved lige.

Ellers så gå efter en 250 ccm 4 takt mc. Der er blandt andet disse at vælge mellem og sikkert flere til.

Kawasaki el 250 eliminator
    Suzuki gn 250
    suzuki gsx 250
    yamaha sr 250
    yamaha xv 250 virago
    honda rebel 250
    Suzuki gz 250

125 ccm maskiner 4 takt:
    Yamaha ybr 125
    Honda cbr 125 r
    Honda innova 125
    suzuki address 125
    suzuki gn 125
    suzuki gz 125

• #10   25. sep 2009 hvis det er på grund af 34 hk's reglen kan du jo bare starte med en af de ovennævnte maskiner jeg har skrevet.

du kan altid når du har fået mere erfaring købe en større mc når du må køre stor mc på kortet.

ellers er der også muligheden for at drosle større maskiner ned som skal synes med det godkendte droslings sæt

• #11   25. sep 2009 okay det ender nok med at jeg køber en større ccm så smiley mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
125 ccm erfaringer ?

Annonce