{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.482 visninger | Oprettet:

André M
André M
Tilmeldt:
16. sep 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Aprilia Rs 125 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Da jeg snart begynder på mc kørekort er jeg gået igang med at kigge rundt efter en lille mc.
Har været rundt på en hel masse sider og forums og kigget efter hvad der er en god begynder mc.
Er så faldet over Aprilia Rs 125 som jeg synes ser fin ud.

Mit spørgsmål er så bare om der er nogen der har gode/dårlige erfaringer med denne maskine?
Evt. nogle andre alternativer?

Har specielt kigget på denne her: http://www.dba.dk/aprilia-rs-125-125-ccm/id-85769342/

Ved godt der er en milliard af disse emner, men har også været inde på mange sider og kigge (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia Rs 125
  • #1   16. sep 2012 Den skal drosles eller laves standart for du må kører på den smiley ps. den har også været tilsalg mega længe så mon ikke prisen er til at snakke om smiley

  • André M
    André M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   16. sep 2012 Jo, han vil gå med til 25.000, men hvis jeg ikke må køre på den uden at skulle til at skrue i den. Så hellere finde en anden (:

  • Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 230
    #3   16. sep 2012 Selvfølgelig må du køre på den. Ingen ved jo at den yder over de 33 hk, ud over dig og tidligere ejer.

  • #4   16. sep 2012 Der har i tidens løb været mange der har haft problemer med de polini cylindre. De bliver varme omkring udstødningsporten. Ikke for at skræmme dig, men blot som info smiley

    En RS 125 kan i de tidlige årgange erhverves for 10000-15000kr smiley


  • André M
    André M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #5   16. sep 2012 Jamen er glad for du siger det. Det jo rart at vide (:
    Men Er der ellers nogle alternativer?


  • #10   16. sep 2012 Uh, nu skal folk passe lidt på med at smide for mange informationer der ikke passer. smiley

    For det første, så trækker den til 11000omdr. med original udstødning på...

    Stempelringe skifter du for hver 8000km. Stemplet for hver 16000km.

    Det er sq en fin maskin' jeg har haft min fra ny af, siden 2005. Den kører stadig fint smiley


  • #11   16. sep 2012 Hov havde ikke lige set Tommy havde rettet lidt op på det smiley Super

  • André M
    André M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #12   16. sep 2012 Okay, tak for svarene (:

  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #13   16. sep 2012 jeg har en, og den er skæg til de mindre ture. dog lidt tørstig smiley Jeg er 27 år og jeg synes stadig den er sjovere end langt større cykler, da den er så nem at håndtere og svær at komme i uføre med.

    vedligeholdelse? stempelringe for hver 8k og derefter et stempel ved 8k mere. På en 4takter skifter man alligevel olie derved, så ikke den store forskel i min verden.

    jeg har selv polini cylinder på, men vil anbefale dig at købe en med standard cylinder, den bliver ikke hurtigere, får blot lidt mere bundtræk - tilgengæld taber den lidt omdrejningsvillighed.


  • André M
    André M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #14   16. sep 2012 Uh, den er satme fin (:

  • #15   16. sep 2012 Hvornår regner du med at have kørekortet i hus?
    Har du set at der er kommet nye regler for kørekort?


  • André M
    André M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #16   17. sep 2012 Starter nu her. Så ved det ikke helt præcist.
    Hvad er de nye regler da?


  • #17   17. sep 2012 Max 15 hk. Eller sådan noget gylle. Hvorfor begrænser de ikke også bilkørekortet for unde til Max 60hk når de nu er igang.

  • André M
    André M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #18   17. sep 2012 Er det ikke det med de 4 kategorier ?
    Hvor man skal være 24 (alle have 2 års erfaring på mindre) for at få den helt store.

    Ja, det utroligt de kan blive ved med at finde på regler, lad dog folk tage ansvar for deres eget liv (:


Kommentér på:
Aprilia Rs 125

Annonce