Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alder og mc kort
  • #1   26. sep 2009 Du kan tage det store med det samme:)

• #2   26. sep 2009 Mange tak Morten P

• #3   26. sep 2009 Og gode forslag til startcykel, gælder det samme som alle andre der spørger;-)
    Hvilken stil, prisklasse og hvordan er din respekt for fart??
    Altså er der penge nok, og du kan styre højre hånd så en Ducati 1098.
    Mere til chopper og stadig penge nok så en LaugeJensen...
    Men fortæl os lidt mere, og så kan vi nok hjælpe smiley

• #4   26. sep 2009 Du har startet for sent, så du skal starte med knallert bevis !

Aii...fik også pappet da jeg var 28-29 stykker...

Start cykel...tja som de andre skriver....penge..penge..penge..og så hvad er du til ? Cruise, sport, touring...

Men en 600cc maskine er aldrig forkert at starte på...og der er mange mærker, stil arter osv i det segment smiley

• #5   26. sep 2009 mit råd er køb den cykel du kan li', er det en jinlun er en hayabusa er sådan set overordnet, det er sådan at markedet er ret død for tiden, og skulle du blive træt af din begyndercykel, risikerer du bare at brænde inde med den, eller miste en masse penge....

• #6   26. sep 2009 hehe overordnet = underordnet smiley

• #7   26. sep 2009 Brian Aarup> hehe.. har skam været hele møllen igennem som en anden knægt fra bondelandet. Startede karrieren med en vespa ciao med punkteret baghjul, og gashåndtaget virkede ikke, så bandt bare gaskablet rundt om sæddet, de 20 kmt den sneg sig op på, var ikke så farligt at man ikke kunne hoppe af.

Senere hen stod den på tunede yamaha jog, og aprilla rs 50 med 6 gear og 12 heste.
    Så nu er lysten bare kommet tilbage, og vil prøve noget mere seriøst smiley

• #8   26. sep 2009 Har samme alder, og har lige været møllen igennem... start med at tage kortet, så får du også prøvet lidt forskelligt... jeg endte med en xv 750 fra 81... ikke en letkørt cykel, men jeg er vild med den...

• #9   26. sep 2009 Kenneth> hehe er også en bondeknold...og min første knallert var en Honda med benzintanken bagpå...så fik jeg en SCO med hele 39cc !!! kæft værre til l****rt skal man lede længe efter...og så fik man jo naturligvis en Ciao...der var LILLA smiley

• #10   26. sep 2009 Alle over 21 har stort kort automatisk.

• #11   26. sep 2009 christian ikke helt rigtigt, du kan som over 21 vælge at tage pappet på lille cykel, hvis du er for nervøs ved de rigtig mange heste en cb500 eller gs500 har, så skal du køre 2 år inden du automatisk har det store. Tvivler så på det er noget der bliver brugt ret meget...

• #12   26. sep 2009 Claus> Enig, tog kørt med en pige på 25, hun valgte LILLE...(altså..gn250)....var lidt paf da hun sagde det højt..men det er jo et valg..

• #13   27. sep 2009 Claus aka Bald

Det gir da ingen mening? - Teorien osv er så vidt jeg ved præcis det samme på stort og lille kort. At man så vil starte på en 250'er med 34 heste er da op til en selv - man har stadig det store kort?

Kommentér på:
Alder og mc kort

Annonce