625 visninger
|
Oprettet:
Aprilia RS 125 Eller Caviga Mitto {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg skal til at købe en 125....
Men hvad er bedst
Aprilia RS 125
Eller
Caviga Mito
Jeg har heller ikke kune finde nogle Cavigo Mito...så jeg har ingen anelse om hvad de koster...om man overhovdet kan finde dele til den i Danmark mm.
Håber i kan hjælp mig
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 3 Emner: 43 Svar: 2.076
jan 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 132
...ved godt Mito ligner en 916, men du vil få svært ved at få dele til den og årgange før 99 har 7 gear.
Snup du den gamle model rs125, den med den fede kåbe
Find en med et flot stel, det skal helst være helt blankt!
hvis stellet er flot og velholdt ved du at der er blevet passet på den, da det vil kræve at den er blevet tørret af efter regn...eller aldrig har set vand.
....så har du den fede cykel
jun 2004
Følgere: 1 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 15
Men kig godt efter i krogene når du er ude og kigge. De har fået nogen tæv mange af dem. Og så skal du være forberedt på at skifte stempel for hver 15.000-18.000 km... Så undersøg om deter blevet skiftet inden du køber noget.. Ellers må ham du køber af trække det fra i prisen.. For det SKAL bare være i orden...
sep 2004
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
DVS....Aprilia RS.....er det rigtige valg...har set på nogle umiddelbart synes jeg den fra 1997 er den pæneste at se på......Harada Replica....sender lige et link så i kan se hvad jeg mener......(link fjernet)
Er den denne maskine i tænker på.......hvad er en fornuftig pris for en RS 125 fra 1997
jun 2004
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1095
Den går du ik galr i byen med.. det er helt sikkert.. Det er en lækker maskine. Den vil du blive glad for..
jan 2004
Den du har linket til er den med den nye kåbe model og ikke fra 1997....den må være nyere 2000 eller 2001...
Jeg tænker på den Bjørn linker til
Den er rigtig cool....men 250'eren den er helt vild...*G*
Har hafte begge modeller.....jeg synes den bliver rigtig fed hvis man tager mærkerne af så den kun er sort og det blanke alu stel.
...evt skulle du polere fælgkanten....tror det kunne se ondt ud!!
E
sep 2004
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
Det er nogle gode informationer jeg har fået ...Tak.....Ja en 250 cc lyder også rigtig lækker......
Nu har jeg kigget lidt rund omkring på nettet....der findes åbenbart flere 125/250 cc på markedet
Aprilia 125/250
Honda NSR 125
Yamaha Tzr 125
Jeg synes selv Aprilia er den pæneste at se på.......men holdbarheden er sikkert vist forskellige for de forskellige mærker...plus reservedel priser osv......har i erfaringer med det drenge....Eller er Aprilia bare det rigtge valg
jun 2004
Reservedele koster mere eller mindre det samme. Honda er måske dyre med nogen ting hvor Aprillia er billig og omvendt.. Det er ikke det man skal gå efter.. Det kan jo også blive FOR billigt.. Og man får jo hvad man betaler for.. :o)
Men skal du ha den fedeste i 125ccm klassen så er det HELT klart Aprillia'en... Mest power og bedst udseende..
Den kører bare..
jan 2004
Altså jeg er jo lidt forud indtaget på det område, men...
Honda og Yamaha er vist ældre årgange og de har ikke så mange kræfter som aprilliaen....
Aner intet om reservedele til de to men tror ikke der er den store forskel i pris på det, men måske kan leveringen at aprilia dele være lidt langsommere end Honda og yamaha....
Aprilia RS 125 Eller Caviga Mitto