1.210 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Forpulede Tyveknægte! Forpulede Tyveknægte!

Så har der været listetyve på spil hos mig, og i løbet af weekenden har vedkommende lige skruet min Slip-on udstødning af!!!
Krafthelvede også!
Maskinen står i en carport, væk fra gaden under alm. "MC-garage". De må have set mig komme tøffende på et tidspunkt.
Sådan en gang pis-opførsel fra én eller flere små luderaborter!
RAAAARGH!
Ahh, sådan. Nu har jeg det marginalt bedre...
Hvis nogen skulle støde på en brugt Yoshimura TRS Slip-on til en SV650S '06, så lad mig det venligst vide. Der er trods alt ikke super-mange af dem. (28796228)

PS: Jaja, jeg skal nok få den oprettet.... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • VVS hjælp 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forpulede Tyveknægte!
  • #1   28. sep 2009 Sådan går det, når man ikke opretter sig på Galleriet efter foreskrifterne - så ta´r vi udstødningen - så ka´ i lær´det !!!
    ;O)

Øv......sikke nogle skidesprællere. Det bli´r da osse mere og mere perverst.

• #2   28. sep 2009 Jeg håber virkelig du finder dem og samtidig er i besiddelse af et baseball bat!

Klask dem én fra mig også!

• #3   28. sep 2009 de skulle sparkes hårdt i deres boller de svin

• #4   28. sep 2009 James B, jeg vidste ikke mods ligefrem havde lister over "uinregistrerede" bikes smiley

Lars: Ja, man kunne sgu godt blive fristet til selvtægt. Ikke mindst fordi jeg har en snigende anelse om, at det er rene knægte der har gjort det.

Forresten, så er det foregået i Odense C.

• #5   28. sep 2009 Hvis jeg falder over den her på Østfyn, vil du så ha' banditterne før eller efter at jeg har haft dem under behandling?

• #6   28. sep 2009 Skal nok holde ørene åbne her i odense miljøet

• #7   28. sep 2009 bøllebank plejer at hjælpe!

• #8   29. sep 2009 Det er rystende. Hvem fanden var det også der oplevede at et eller andet pikhoved havde stjålet hans kåbeskruer? Helt ærligt. Hvis man vælger at stjæle et par kåbeskruer frem for bare at købe dem, så er man da godt nok et meget meget ynkeligt stykke lort i livets rendesten.

• #10   29. sep 2009 Til alle

Tak for sympatien. Prøver pt at få indboforsikringen til at dække men det tror jeg ikke rigtig holder, og med 8k i selvrisiko på kaskoen er jeg bare shit outta luck (og udstødning)

Leder pt på alle salgssteder, men indtil videre uden held. Hvis bonderøven er dum nok til at montere den på sin egen MC håber jeg fandme jeg tilfældigt render ind i ham. Jeg har måske en måde jeg kan genkende den på, som jeg ikke vil offentliggøre.
    Oh fuck, hvor ville jeg gerne have fat i dét lille, slatne røvhul.....

Kommentér på:
Forpulede Tyveknægte!

Annonce