{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Forpulede tyveknægte @£"#¤" {{forumTopicSubject}}

Min bror der bor tæt på grænsen til Tyskland har 3 mc´er opstaldet.
Den ene er min. Den er uden afgift (og dermd ingen forsikring) og har en værdi af 60k.
Meningen var at jeg ville hente den til Odense imorgen.. Hvilket jeg også gør. Men.......

For 3 dage siden havde han indbrud. De gik gennem garagen og ind i huset og tog bærbare osv.
Politiet sagde at det var galt i hele området og at de gik efter de afsides liggende huse. Han mente ikke vi skulle være bekymrede, da de nok havde taget hvad de skulle bruge,

Idag snakker min bror så med en anden betjent, der siger at han med det samme skal få de mc´er fjernet, da vi godt kan regne med at tyveknægtene er oraganiserede fra udlandet, og med stor chance vil sende andre efter de 3 mc´er....
Tja hvem skal man tro på. Det kan jo være alt fra velorganiserede til tilfældige der er brudt ind.

Så sidder man her og kan kukkelure.
Brormand er ikke hjemme i aften... Dvs tyveknægte har frit spil. Han har dog bundet alle 3 mc´er sammen med jernkæder, og stillet en bil foran garagen, ja gjort alt hvad han kan for at forhindre et tyveri. Men i kender det godt, skidt fornemmelse i marven

Hvad ville i gøre? Trille derned og sove ved siden af kværnen med et stort bat (altså sådan et til at spille base ball med)? Eller regne med at der intet sker?

Har allerede kørt 600km idag, så er mega baldret og har aftaler i aften... Men på den anden side set, så er 60k mange penge...

@£$¤#%"% At folk ikke kan holde sig fra det der ikke er deres... Sådanne røvhuller!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forpulede tyveknægte @£"#¤"
Kommentér på:
Forpulede tyveknægte @£"#¤"

Annonce