Slettet annonce pga af lille tekst ??? Slettet annonce pga af lille tekst ???
Er der flere der har oplevet at deres annonce blev slette ??
Jeg havde oprettet en annonce med en gsxr750k7 og havde skrevet en ok tekst . I bunden havde jeg skrevet evt bytte med bil eller andet sjovt ...
vupti annoncen slettet og denne besked modtaget .
Vi er glade for at du har valgt at benytte MotorcykelGalleri.dk´s marked. Vi har dog gennem en længere periode oplevet at annoncer der ikke relaterer til MC´er, generelt er generende for vores brugere, som hovedsageligt interesserer sig for MC´er og ting til MC´er.
Vi har valgt at holde markedet fri for ting og sager der ikke relaterer til MC´er. Markedet på MotorcykelGalleri.dk er derfor udelukkende beregnet til annoncer der er relateret til MC´er. Det er i den forbindelse vi nu har slettet din annonce.
Vi kan istedet henvise dig til at benytte BaBoom.dk til salg af varer der ikke relaterer til MC´er.
Du har sikkert oplevet at der har været eller kan forekomme andre annoncer på MotorcykelGalleri.dk, der heller ikke relaterer til MC´er. Disse vil selvfølgelig ligeledes blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.
Derfor beder vi dig venligst om at undlade at indrykke irrelevante annoncer i markedet på MotorcykelGalleri.dk i fremtiden.
Klik på "Brugerbetingelser" og læs fra top til bund.
Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.
Med venlig hilsen
MotorcykelGalleri.dk | Moderator
Hvad sker der for det, og ja ja frys eller slet mig bare kære admin syntes sku det er lidt underligt ,
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
det stammer fra, at en MASSE satte deres bil i bytte herinde, og så ville de reekt ikke købe en mc, men kun sælge deres bil
derfor skar de alle over én kam, og sagde alt bytte ((både den ene og den anden vej) bil-mc-bil) og sagde det ville de ikke have længere
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
nov 2007
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 38 Svar: 328
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
Det er en ommer, MCG!
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
nov 2007
nov 2007
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.327
Det kommer jeg aldrig til at forstå. Om så folk skriver: "Hayabusa sælges, evt. bytte med opvaskemaskine", så er det ok med mig. Det er jo stadig en, der vil sælge sin motorcykel, så hvis jeg vil købe den, må jeg jo finde kontanter frem eller se om jeg har en opvaskemaskine tilovers.
(P.S. Jeg siger ikke, at en Hayabusa og en opvaskemaskine har ca. samme køregenskaber. Hvis nogen vælger at læse det sådan, så må det stå for egen regning.) :Þ
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
:O/
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
herre jemini
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 663
Det er da pænere at se på end "B Y T T E S M E D B I L, E L L E R osv."
Det er vel ikke en HA som sletter... det er vel en robot som automatisk sletter annoncer som indeholder ord som "bil" mv.
nov 2007
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 441
Dette gør dog ikke at jeg forstår det bedre, for ønsker mcg at vi benytter markedet, kan jeg da absolut ikke se der er noget galt i, at betalingsmidlet er en bil eller andet, i stedet for kun penge...
Slettet annonce pga af lille tekst ???