547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Michelin vs. Pirelli -erfaringer søges Michelin vs. Pirelli -erfaringer søges

Jeg ved godt at dæk-spørgsmål pisser visse folk af herinde - og jeg HAR søgt på tidligere indlæg...

...men jeg søger erfaringer fra folk der har kørt på både MICHELIN PILOT POWER 2CT og PIRELLI SUPERCORSA PRO

Sagen er at jeg i denne sæson har kørt på et sæt pilot Power 2 CT og de har virket upåklageligt men er slidt ned og skal skiftes - og gerne til noget der måske var "bedre" og har hørt godt om Supercorsa - jeg vil gerne betale lidt ekstra for "sikkerheden" i de blødere dæk !?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Michelin vs. Pirelli -erfaringer søges
  • #1   8. nov 2009 Jeg kører med PP og forstår ikk hvis du vil have endnu blødere dæk??? Skal du på bane med dem?

• #2   8. nov 2009 Jacob S : Det var nu heller ikke forbi de skulle være blødere (PP er jo allerede ret blødt) men findes der et dæk som måske var "bedre" - måske med et andet profil - så vil jeg da gerne bruge andres erfaringer inden jeg trykker KØB ;o)

• #3   8. nov 2009 prøv dig frem, du går nok ikke helt galt i byen med de 2 dæk

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #4   8. nov 2009 Har prøvet både Corsa III og Strada, og det er begge to gode dæk - og SuperCorsa'en er deres supersportsdæk, så efter min logik vil det passe til din cykel.
    Power 2CT fatter jeg ikke folk er glade for - det er sgu ikke til at lure af...

• #5   10. nov 2009 Min erfaring på banen hælder til at Pirelli er bedst. Begge dæk har nok det samme grip men 2CT slipper lige pludselig uden advarsel, hvor jeg syntes at Super Corsa giver bedre feedback. Super corsa holder utrolig længe på banen.
    Hvis du vil køre franske dæk skal du nok nærmere kigge efter Pilot Power One.

Voll Gazz, Thomas

Kommentér på:
Michelin vs. Pirelli -erfaringer søges

Annonce