{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

CBR 1000 SC 24, 1989 {{forumTopicSubject}}

Hej

Er gl. Yamaha mand oghar ikke kørt en 3 år.
Vilgerne have enCBR 1000 til at gå og skrue lidt i her til vinter.
Hvad er svaghederne ved dem - den har kørt 74.000 km, knastkæde og strammer er skiftet, dæk er nye og olie filter ligeså
Hvad er der atvære bange for på sådan en - er km tallet for højt.
Bruger den olie ligesom min gamle FZ 750.
Hvad synes I prisen skal være i privat handel den er synet i sommers og på plader. Jeg kan få den for cirka 35.000,-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CBR 1000 SC 24, 1989
  • #1   22. nov 2009 De har ry for at kunne gå rigtig, rigtig, rigtig mange km. Så ser den ellers fin ud, ville jeg ikke være bange for det km-tal.

  • #2   22. nov 2009 Hvis bare du skifter olie og filter med et rimelig fint interval, så er CBR motorer i alle størrelser temmelig stabile og gennem prøvede...så jeg ville ik være bange......god fornøjelse med det........

  • #3   22. nov 2009 Ikke rigtigt andet end knastkæde-strammer. Måske kronrørs leje men ikke værer end andre, rust i udstødninger og forrør/ fordeler rør kun pga km og alder som alle andre..
    Bare køb hvis det virker ok. Fin mc og 35000kr lyder da meget billigt


  • #4   22. nov 2009 Min har lige rundet de 100000 og har hidtil kun skiftet lejer samt diverse vædsker. Knastkædestrammeren er også skiftet. Ellers kan jeg ikke mærke de mange km på den. Fik lavet stort service ved 80000, hvor beskeden var at der var masser af km i den endnu. Min brugte ikke olie - der mkanglede måske 1/2 liter, når jeg lavede olieskift.

  • #5   22. nov 2009 Støj fra knastkæde når den er kold, skal helst forsvinde når den er driftsvarm, bliver støjen højere må der en strammer og måske en ny kæde i!

  • #6   1. dec 2009 hej igen

    jeg har nu fundet en anden som jeg slår til på tror jeg - det er en 1994 med dual brake og kun kørt godt 49 000 km.

    nu til spørgsmålet - hvad med den kanstkæde og strammer - hvor længe holder den typisk?
    kan den klare mere end 60 ooo km?

    nyt bagdæk monteret - -hvad står det i ved en forhander i rimelig kvalitet?

    takker for svar


  • #7   2. dec 2009 Tror kun det findes originalt, strammer altså, men prøv og spørg forhandleren, de svarer jo ikke her! Hvis ikke der er nogen lyd overhovedet så skal du ikke tænke mere på det, så går der mange km før du hører noget!

Kommentér på:
CBR 1000 SC 24, 1989

Annonce