3.558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Kawasaki Ninja 250R - erfaringer? Kawasaki Ninja 250R - erfaringer?

Hej derude (:

Jeg står og skal til at skifte min scooter ud med en motorcykel i stedet for ( overgang fra barn til voksen? ) og jeg har været rundt og kigge lidt på markedet. Jeg faldt over en Kawasaki Ninja 250R, men er der nogen der har nogle erfaringer med den?

Loven siger jo at maskinen højst må yde de 34HK, så R6'ern må desværre vente. Men har I andre forslag til begynder MC?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki Ninja 250R - erfaringer?
  • #1   22. nov 2009 lytter også lige med da jeg også kigger på sådan en baby ninja. smiley

• #2   22. nov 2009 en sv 650... så bliver det vist ikke bedre til at starte med...

• #3   22. nov 2009 Ninja 250r er en kanon cykel, har selv haft en i sort (se profil) - den kører super godt, og er knald hurtig fra start, selvfølgelig ikke ligeså hurtig som en 600cc, men tro mig, den kan godt trække smiley Just go for it :b

• #4   22. nov 2009 Dumt spørgsmål: Kan den trække på baghjul?

Det er nemlig sådan at det gymnasium jeg går på deler adresse med en frisørskole ( fedt smiley ) og det kunne da være fedt at blære sig lidt mens de venter på bussen (;

• #5   22. nov 2009 nej det kan den ikke, ihvertfald ikke med egen kræft! :b hehe - desværre!

• #6   22. nov 2009 Sådan noget lort :b

• #7   22. nov 2009 ja det kan den nemt... men men... pas på med det... de få respekt point du kan få ved det nummer, kan sq ikke opveje hvis du smider cyklen...

men tíl jer begge... ta ud og prøv lidt forskellige cykler, og så ta den i syntes er den bedste...

• #8   22. nov 2009 Ja, det vil nok ikke være det fedeste hvis vejen lige pludselig synes at være lodret!

• #9   22. nov 2009 Så længe du kan falde på en sej måde, så er der stadig point at hente hos hønsene....

• #10   22. nov 2009 Man score da ingen skeder ved at trille på Kawa 250 - det er en stor knallert:o)

Jeg ville tage en lidt større mc 4-600ccm.

Og undskylder til Ninja 250 ejerne, men den er altså ikke min kop the.

• #11   22. nov 2009 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=66575
    Koster ca. det samme som en ninja - men bare 10 gange federe.
    Og så kan den drosles og synes for en tusse.

• #12   22. nov 2009 en brugt baby ninja ligger altså en del lavere end den der sv'er. i hvert fald dem der har været til salg for nyligt herinde. men jeg havde stadig taget en sv'er istedet... selv i rød

• #13   22. nov 2009 Selv i rød?
    Hvis manden vil score damer så er det da farven!:)
    Jeg tror endnu ikke jeg har set en Ninja 250 til under 40.000

• #14   22. nov 2009 Køb en Honda CBR 600 f2, fordi den har en "anti trusse force " som på godt dansk betyder, at når du starter den, så stjæler den alle truserne i 200 meters radius derved ingen tøser i nærheden som har trusser efter du har kørt forbi.

Dette er bekræftet af videnskaben.

• #15   22. nov 2009 få dig en r6 i rød som min :b den høster damernes blik smiley ..

• #16   22. nov 2009 højvang--- pris. heller ikke jeg, men sv'eren koster 50-55.
    rød er en pige farve og sådan er det bare. det kan godt være at ducati og ferrari mener noget andet... MEN DE TAGER FEJL : )

• #17   22. nov 2009 Høivang du skal ikke gøre reklame for den mc - så er den jo for længst solgt når jeg engang får sparret op til den:D

• #18   22. nov 2009 Jeg må give Høivang ret - og det er ikke fordi min egen mc er rød nej, for jeg ved godt den ikke er pussy magnet smiley - men pigerne siger altså selv at det er røde mc'er der gør dem vilde smiley

• #19   22. nov 2009 Haha, du køber jo alligvel en skide motard:)

• #21   23. nov 2009 Du kan nu godt købe dig en R6, og så få den droslet så den kun yder 34hk. Du kan få droslingskit til langt de fleste cykler!

• #22   23. nov 2009 Kom nu ind i kampen, alle jer der har max 34 HK ( med eller uden drosling)
    Der bliver spurgt til ERFARINGER, og ikke andres meninger/fordomme.
    Det betyder - fordele - ulemper, som ejerne ser dem. Hvorfor valgte i den cykel i kører på - , argumenter.
    Lad os så høre.........

• #24   23. nov 2009 Giver Don T ret

ikke mindst er ninjaen billig i forsikring smiley

• #25   23. nov 2009 LOL - Tror I virkelig at piger generelt (og ikke dem som selv kører) ved så meget om motorcykler, at de kun synes I er seje hvis I kører på en R6??

Tja, det gør de sgu ikke. Så det skal I ikke bruge som undskyldning for at fravælge en Ninja 250R. At I så selv føler I skal kompensere for noget, er jo en anden sag smiley

Men til Steffen, så kan jeg kun anbefale Ninja 250R. Jeg har selv haft en og den var sgu ikke kedelig. Det er en super begynderbike, dejlig nem at styre i svingene og sjov at køre på. Den er født med 33 HK, så man skal ikke drosle og dermed opleve ulemperne ved at drosle en stor MC.

Du må bare ud og prøve den og se om det er noget for dig smiley

• #26   23. nov 2009 min erfaring med den er er at det overall er en rigtig fin lille cykel

positive ting er : styrer egenskaberne, benzin forbruget, tophastigheden(170-175stykker), sidde stillingen, fin comfort i sædet, fin bundtræk at tage i betraktning at det er en 250'er, med en åben potte lyder den faktisk ikke så dårligt igen, uanset hvordan du vender og drejer det så du bedre stillet med en ny 250'er end en gs 500 som du bare bliver skuffet over. billig forsikring. kan køres af alle. udemærket i sving(med nye dæk) ,

negative ting: standard dækkene er noget lort, skal du ud og kører i sving så få det skidt flået af og få noget nyt på, derimod skal du bare kører ligeud så de fine nok. pris i forhold til hvad du kan købe en større dov brugt mc for. tanken om at der kun er 10 kilo op så kan du få en ny sv'er.

ting der er til og leve med: den ser jo lækker nok ud med det er såadn lidt skuffene og have en "racer" til og holde, trunterne savler - lige indtil du starter den, så kommer lyden af række motoren og ødelægger det hele - det kommer lidt and på hvor du ligger vægten af hvad du forlænger af en mc jo smiley bremserne er klart over gennemsnitet men syntes stadig ikke de imponeret mig, til 60 kilo savner man lidt abs. mellem området er lidt dødt, ligger du på motorvejen og føler med trafikken og vil overhale skal den lige have lidt snoninger for at komme afsted men igen, det er "kun" 250 cc og man skal ikke forvente den har moment som en 1000'er.
    selvom der er en del af rizoma's universal udstyr så er det meste af det altså noget lort og skifte og få til og passe, det bestemt ikke umligt, men det er en lidt træls opgave.

tja det var mine 5 cents.

på en skala fra 1 til 10 vil denne cykel nok ligge på en 7,5 stykker plus minus smiley

go vind med købet

men ja prøv dig frem.. man er jo aldrig ens og slet ikke på dette punkt

• #27   25. nov 2009 Først og fremmest tak til Kevin (Århus) N for en rigtig god kommentar - den var meget brugbar.

Jeg havde ikke tidligere tænkt på at neddrosle en større MC'er så den kun har de 34HK jeg må have på det lille kørekort, men tager motoren ikke skade af at man begrænser den så meget? Min egen knallert har også tidligere været begrænset til de 30km/t den må køre efter loven, men efter jeg fjernede samtlige begrænsninger går den bare meget bedre. Selvfølgelig ville jeg gerne ud og trille på en stor R6'er eller R1'er, men det er da næsten synd at fjerne dens "sjæl" ved at begrænse den så meget. Fordelen vil selvfølgelig være, at jeg efter 2 år har noget af en heftig maskine at lege lidt med.

• #28   25. nov 2009 Lyden er også ngt federe på en SV650s end
    denlille babyninja- så få tøserne til at glo med lidt V2 buldren i stedet for. En babyninja bliver du alt for hurtigt træt af og kommer til at savne kæfter inden du har kørt de første 5000 km.

• #29   25. nov 2009 Men hvis jeg går hen og begrænser en SV650S vil den så ikke miste noget af sit brøl?

• #30   26. nov 2009 Nej overhovedet ikke. Har hørt en der er begrænset - mener det var i gashåndtaget den var begrænset, som havde oplagte Ixil potter på og den lød ond. Man kunne ikke høre den var begrænset overhovedet. Du mister heller ikke optræk, kun topfart mener jeg. Men prøv hør hos en Suzuki forhandler om mulighederne.

Kommentér på:
Kawasaki Ninja 250R - erfaringer?

Annonce