{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning til 954 Fireblade?
  • #1   26. nov 2009 Jeg havde en Nikko high mount slip on. Fungere fint og så godt ud.
    Jeg monterede anden luftfilter kasse så den fik ram air, trimme powercommanderen til det hele og vupti havde jeg chokkerende 16 HK mere på baghjulet..... helt suverænt.

mvh
    Carsten

• #2   26. nov 2009 har en sc33 og den har en devil udst. + flow commander hvilket gav 129.5 på hjulet, hvilket er meget pænt smiley
    læste om devil udst på nettet og den fik topkarakter i at få mest effekt ud af en udst smiley

• #3   26. nov 2009 Carsten T
    Hvor mange hk havde du på hjulet?
    Mvh Kim

• #4   27. nov 2009 Mener at det var 147HK... det er ved at være nogle år og cykler siden.... savner dog denne cykel som den efterfølgende ejer desværre totalt skadede.
    Den havde 1 HK mindre på hjulet end den CBR1000RR som jeg efterfølgende købte. Den nye vejede bare 10kg mere.

• #5   27. nov 2009 Både med BOS potten og med den jeg har på nu lægger den 135-139 på rullen, kunne forestille mig en let justering ville give en smule mere, hvis man er krævende.

• #6   27. nov 2009 Du får sandsynligvis 0 ud af en potte alene, og du risikerer endda at tabe hk. Hvis du krydrer med fuldsystem og pc kan du sikkert justere dig til flere kræfter, men en potte alene er ikke et vidundermiddel.

Kommentér på:
Udstødning til 954 Fireblade?

Annonce