1.239 visninger
|
Oprettet:
Vinteropbevaring {{forumTopicSubject}}
Lige et par spørgsmål vedr vinteropbevaring som jeg håber de kloge hoveder kan svare på
Hvis i får jeres mc vinteropbevaret hos en forhandler hvornår betaler i så for det ?
Hvis i får lavet service ved samme lejlighed hvornår betaler i for det ?
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
/Rumle
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 617
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 848
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 160
Vinteropbevaring