746 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

kom med DIN mening... kom med DIN mening...

Hentede min mc i dag ude fra forhandleren og kørte den selv hjem - det var sgu for skønt med årets første tur...

Den har været ude og få en Laser 4i1 på og har fået sort sædeovertræk på. Så ville lige høre hvad i syntes??
Der er både før og efter billeder*S*

PS lyder for fedt med sådan en deeptone udstødning!!!!

Hold jer munter til det gode vejr kommer...!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af 20m hæk 2 sider 3.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 38 m hæk 3.500 kr.
  • Installation af vaskemaskine & opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Hækkeklipning 2.204 kr.
  • Siliconefuge på badeværelse 1.900 kr.
  • Havemand til lugning af bed + bortkørsel af affald 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kom med DIN mening...
  • #1   17. mar 2006 Ser da godt ud, dér smiley
    Er selv meget glad for mit Laser-system, det er SÅ meget federe end den noget anonyme lyd der kendetegner standardpotterne på i hvert fald min cykel.
    Du får lige en venneansøgning med i hatten - jo flere østjyder på vores fællesture, jo bedre smiley

• #2   18. mar 2006 ser rigtigt godt ud, fik du omdyset efter montering?
    Så mangler du bare lige fælgene ,polerede med sorte eger måske?

• #3   18. mar 2006 Nice! Kan godt li´ din nye potte! smiley Lyder rigtig godt!
    Har du selv lavet nummerpladeholderen!? Overvejer selv at lave lidt om på min, men nænner ikke rigtig at gå for voldsomt til værks! Men godt ser det ud!

• #4   18. mar 2006 Ser da godt ud, det er jo skønt at få lavet noget nyt på sin mc når man alligevel ikke kan komme ud og køre, jeg glæder mig også helt vildt til at få mine dele hjem fra maler så jeg kan få svinet samlet og komme ud og køre.

Jimmy K

• #5   18. mar 2006 Ser godt ud... Man sidder aldtid med et extra bredt smil, når man får en aftermarket potte på og kommer ud og køre smiley

Kommentér på:
kom med DIN mening...

Annonce