1.032 visninger
|
Oprettet:
Kom med din mening... {{forumTopicSubject}}
Endelig fik jeg tid til at finde vinkelsliberen og svejseværket frem. Den langhårede syntes sportsteren skulle være anderledes næste sæson, så jeg har fundet nogle stumper frem fra gemmerne + købt en lille tank fra Jan B (tak) her på mcg.
Jeg har sat stumperne løst sammen idag og fabrikeret en ny saddelbund. Jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv om der skal lige styr på..
Kom med jeres mening.
(det er ikke meningen det skal koste en halv arm)
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9240
Per
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.497
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23645
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.497
det ved jeg heller ikke...hmmm
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.497
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 17
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.497
God kritik som jeg kan bruge.
Per
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.497
Nummerpladen kommer så ned på siden..
Se de 2 sidste billeder
Bedre/værre ?
Per
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9240
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.903
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.497
Hvad kan jeg gøre,hun VIL have den lavet om, men jeg skærer aldrig i de originale stumper!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
Kom med din mening...