{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

Køreteknisk anlæg Randers Vs. Horsens {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg skal på kursus ved MC-sikkerhed, der afholder kurser flere steder i landet. Da jeg bor i Århus, er de køretekniske anlæg i Randers og Horsens oplagte muligheder. Er der nogen der har kørt på eller set disse anlæg, som vil dele lidt ud af sine erfaringer?

Mvh. Mikkel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køreteknisk anlæg Randers Vs. Horsens
  • #1   30. dec 2009 Randers er i hvertfald et rigtig fint anlæg - GLÆD dig

  • #2   30. dec 2009 Jeg var med på MC-Sikkerheds kursus den 8. og 9. august i Horsens og kan kun varmt anbefale det! (Mit forsikringsselskab (Gf) betalte så også halvdelen af gildet, men det klager man jo ikke over ;o)
    I Horsens har anlægget 4 små manøvrebaner, som ligger to og to, så man kan også sige, at de har 2 store manøvrebaner.
    Så har de en lang bane (oval), hvor der er én bred langside og et bredt sving. -Begge med glatbane i den ene side, men det er ikke så aktuelt ;o)
    Den anden langside og sidste sving er bare "retur-vej" med maks 40 km/t, men MC-S plejer at stille slalomkegler op der, så 40 km/t er RIGELIGT!
    Godt nok tog jeg kørekort ved direktøren for anlægget for en del år siden, men har stadig god kontakt til Flemming, da han bruger mig som elektriker og alarmmontør på anlægget, så lidt farvet er jeg jo nok? ;o)
    Randers kender jeg ikke - her må en anden beskrive det.

    Du kan jo sikkert også finde anlæggene på Google Earth og se forholdene lidt fra oven?

    Mvh
    Allan B


  • #3   30. dec 2009 jeg var med i horsens sidste år, det var et sygt godt kursus! Lærte utrolig meget, og havde en mega sjov tid, kunne godt selv finde på at tage afsted igen smiley

  • #4   30. dec 2009 Jeg har lige været på Google Earth - Jeg ville vælge Horsens!

    Da jeg var afsted var Ronnie (Dækmanden) og Louise H her fra siderne med som instruktører.
    Så kan i jo køre kortege hjemad, da de bor i Århus, hvis de skal med som instruktørere igen ;o)


  • #5   30. dec 2009 hej allan og michael

    godt at høre i har været glade for kurset, vi prøver at blive endnu bedre

    både louise og jeg vil være at finde på det pågældende kursus

    på alle instruktørenes vejne, glæder vi os over du har valgt at tilmelde dig vores kursus, og vi glæder os til at tilbringe en spass weekend med dig


  • #6   30. dec 2009 Super fedt! Det lyder til, at folk er tilfredse med både Horsens og Randers. Jeg glæder mig dælme også til at få en god weekend. Tror jeg tager damen med (det er trods alt hende der har foræret mig kurset i julegave:). Må lige prøve Google Earth inden jeg beslutter mig for hvor det så skal være.

    Mange tak for hjælpen og godt nytår...



  • #7   31. dec 2009 jeg synes både randers og horsens er gode anlæg

    ser man det ud fra selve kursus perspektivet, og mit eget synspunkt, så ville randers være bedre, for det har større kapacitet til flere kursister

    men begge rigtig gode anlæg


Kommentér på:
Køreteknisk anlæg Randers Vs. Horsens

Annonce