{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

postdanmark {{forumTopicSubject}}

nu har jeg brugt postdanmark masse af gang og i mandags sendte jeg en pakke til tyskland og jeg kigger dagen efter på track og trace tror i ikke de har sendt den til sverige har nu snakket med postdanmark som ikke ved hvor pakken er og har også ringet til svensk posthus og de bed heller ikke hvor den er er der nogen der også har prøvet det og hvad gjorde i
jeg har meldt den savnet men ja ser jeg den mon igen
mange øv øv hilsner fra en utilfreds postdanmark bruger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  postdanmark
  • #1   7. jan 2010 postdanmark er efterhånden nogle svin med vores pakker/breve.

Og så alt det crap de smider ind ad brevsprækken som "af almen samfundsmæssig karakter"...BAAAHHH....siden hvornår har en ALDI reklame været "af almen samfundsmæssig karakter".

TAG JER SAMMEN POSTDANMARK!!!

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #2   7. jan 2010 Nu er det vel i bund og grund ikke POST DANMARKs skyld der omdeles ALDI reklamer. De gør det vel bare for pengenes skyld

• #3   7. jan 2010 Almen samfundsmæssig karakter ???

det er da godt nok et fint ord for profit til Postdanmark, de kan
    beholde deres lortereklamer kan de....

• #4   7. jan 2010 Lars G: penge eller ej, så er det da lidt ringe man ikke kan se sig
    fritaget for den slags eller ?

• #5   7. jan 2010 Man kan altid framelde sig reklamer. Visse reklamer bliver dog kaldt "Tryksager" fra firmaets side, og så er de ( postDK ) nødsaget til at aflevere skidtet!

• #6   7. jan 2010 Har ''Reklamer nej tak'' skilt på døren, det fraholder dog ikke
    Postdanmark i at dumpe deres såkaldte tryksager ind alligevel

Spild af papir....

• #7   7. jan 2010 ikke svine min arbejdsplads til, gutter smiley

• #8   7. jan 2010 håber de finder den, eller er der jo forsikring på skidtet, så du kan vel i det mindste få lidt slanter for den

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #9   7. jan 2010 Hmmm... taget i betragtning af den mængde som Post Danmark halser igennem deres system, så har de en forholdsvis pæn succes-rate hvad angår breve og pakker - både til erhverv og privat.

Shit happens... men du har jo forsikret din forsendelse, ikke? smiley

• #10   7. jan 2010 Hmm mit nej tak til alt, virker ellers perfekt...
    SKÅL

• #11   7. jan 2010 Carsten>> Jeg er sikker på at Post Danmark sidder og læser med herinde....

• #12   7. jan 2010 Jan C
    Jeg synes, det er fint, du har brugt Post Danmark mange gange, og du har vel også været så tilpas tilfreds med deres service, du valgte at bruge dem til at skulle transportere din pakke, der skulle have været til Tyskland.
    Når vi som forbruger ikke får den vare/tjensteydelse, vi har forventet, bliver vi altid ærgelige - sådan skal det være.
    Længes til at høre hele historien om din pakke, der ved en menneskelig fejl er blevet fejldirigeret til Sverige. Kommer den mon frem eller er den forsvundet hinsidan?

Carsten H
    Hvordan er Post Danmark "efterhånden nogle svin", eller du mener måske, de "sviner" med dine pakker/breve?
    De overdynger dig åbenbart også med crap...hmmm, har du tænkt, om de netop - lige præcis - er ude på at besvære dig med overfyldt brevkasse, fordi det er deres kald som virksomhed - at besvære dig?
    Aldi-reklamen, der er også uønsket er kommet ind gennem din brevsprække, har du tænkt over, hvorfor netop også denne reklame, bliver afleveret hos dig...for at besvære dig måske?

Dennis H
    Er det tryksager, lortereklamer eller eksempelvis oplysningsmateriale fra (for eksempel) kommunen, du beskriver i dine tre indlæg i tråden - og hvad er det, du ikke kan fritages for. Jeg vil da ikke tro, Post Danmark er interesseret i at distribuere noget, du ikke ønsker.
    ......................................
    http://borger.dk/Emner/forbrug-penge-forsikring/reklamer/Sider/robinsonlisten.aspx kunne være et nyttigt link

• #13   7. jan 2010 hej
    ja jeg har været tilfreds med dem
    men ingen ved hvor den er henne dansk post siger sverige og svensk post siger den ikke er der
    skal ringe i morgen igen
    øv øv

• #14   7. jan 2010 Der er kun to ting der pikerer mig ved postdanmark:

1: for et par år siden fik jeg en blanket, hvorpå jeg kunne afmelde postomdelte reklamer. Bagest og nederst med meget småt, var der trykt en afkrydser med en lille bitte tekst, der sagde, at hvis jeg ikke krydsede af, så accepterede jeg at Postdanmark havde ret til at sælge mine adressedetaljer til markedsføringsformål!!!!

2: De har en imponerende evne til at fortælle alle os kunder, hvordan vi har fordele af, at de reducerer deres serviceomfang!

• #15   8. jan 2010 Hej Knud

Du var/er forud for min tid - jeg tilmeldte mig "Nej Tak til reklamer" til min sommerhusadresse på nettet via ePosthuset sidste sommer. Så fik jeg tilsendt mit Nej tak-mærke - og bliver mærket slidt eller grimt, kan jeg dæleme også bestille et nyt smiley

Nej tak til reklame skiltet er ikke det samme, som du ikke vil modtage adresseret markedsføring - så er det Robinsonordningen, du skal tilmelde dig, og det er via Borgerkontoret.

Hvilken serviceforringelse har du oplevet - hvordan har det påvirket dit brug af virksomhedens serviceydelser?

De bedste hilsner, Per

ps! Jeg er sikker på, Post Danmarks kommunikationschef bliver glad for at høre om den imponerende evne til at formidle budskaber.

• #16   8. jan 2010 når jeg får adresseret reklamer, så ryger de lige tilbage i Post DK postkasser...gider ikke have deres lort.

For mig tangerer det SPAM mail...bare i trykt form...jeg har ikke bedt om det og vil ikke påduttes det af andre...længere er den ikke....og så bare fordi de skriver min adresse på?

• #18   8. jan 2010 Flot indlæg lotte

• #19   8. jan 2010 Carsten H

deres lort???...hvis "lort" taler du om?...

Post Danmark afleverer med sikkerhed kun det, afsenderne betaler dem for, så det er måske et forkert sted at bruge "møgsprederen" - i postkasserne.

Det ville nok være langt mere effektivt at fortælle afsenderne, du er knap så interesseret i deres...ehmmm skidt.....det kunne måske spare dig de ture til postkasserne; men der er måske gået sport i det.

De bedste hilsner, Per

• #20   9. jan 2010 Jeg synes det er flot, at du smider lorten videre carsten. Jeg er sikker på at postarbejderen der tømmer postkassen, sætter pris på dit reklame gøgl... Flot simba!

Kommentér på:
postdanmark

Annonce