656 visninger
|
Oprettet:
postdanmark {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Jeg har bestildt lidt vare i udlandet, og de ligger nu til toldregistering hos postdanmark og har gjort det nu siden d.13 nov. er der en her fra der har en ide om hvor lang tid pakken kan ligge hos dem ???? inden jeg få den
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 505
mar 2009
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 144 Svar: 694
de har modtaget pakken til toldregistering hos postdanmark så skal de jo lige behandle den også sender de den ud til mig hvor jeg så skal betale told, moms ovs.
Så den sendes ikke tilbage før den har været ude hos mig så er det rigtigt der går 14 dage så retunere de den
men den skal jo lige igemmen toldregistering hos dem og det er det jeg spørg om hvor lang tid kan der gå
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 94
mar 2009
Hvor lang tid går der ca. før den kommer igemmen postdanmarks toldregistering er det 1 uge eller er det 4 uger 12 uger ja hvad ved jeg
Jeg er jo nok ikke den eneste der få vare hjem fra udlandet
Og bjørn hvis du ikke ved det hvorfor så svare, skrive her ???
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 497
Det eneste der er træls er , at din pakke kommer på dit posthus op til 2 dage før opkrævningen på moms og told kommer.Så kan man kigge på sine ting og man kan ikke få dem.
mar 2009
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 100
Pakker, import behandles straks de modtages på International Postcenter.
I bilaterale aftaler og internationale aftaler indgås der altid stramme tidsvinduer for behandling af ankomne forsendelser.
De medarbejdere, der forestår behandlingen af ankomne pakker, har helt klare retningslinier fra Told & Skat for, hvordan pakker skal visiteres og registreres....indhold i forsendelsen, beskrivelse af indhold på forsendelsen og følgepapirer samt oprindelsesland for forsendelsen.
Det er ikke kun gældende for Post Danmark, men for alle distributører af crossborder items.
Du kan regne med, Post Danmark gør det bedste de kan for at få forsendelserne gennem så smertefrit som muligt; men.....reglerne for import overholdes til punkt og prikke, ellers vanker der bod.
Jeg kan anbefale dig at læse på www.postdanmark.dk / pakker / toldregler.
De bedste hilsner, Per
mar 2009
Jeg har fået fat i postdanmark deres told afdeling og det er ikke dem der forsinker det,, det er folk fra skat som vil kikke de pakker igemmen som er kommet hjem med den sending , de vil åbne alle pakker og tjekke at det passer med det der står på fakturen,,, de er først gået i gang i går
Så det er ikke postdanmark der er problemet denne gang,,, så min pakke kommer nok
postdanmark