{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  postdanmark
  • #1   24. nov 2009 Tja hvis du er hurtig til at få betalt det told når du det måske inden de sender den tilbage til afsenderen.

• #2   24. nov 2009 Nr.1 så har jeg ikke fået nogen told endnu som jeg skal betale
    de har modtaget pakken til toldregistering hos postdanmark så skal de jo lige behandle den også sender de den ud til mig hvor jeg så skal betale told, moms ovs.
    Så den sendes ikke tilbage før den har været ude hos mig så er det rigtigt der går 14 dage så retunere de den
    men den skal jo lige igemmen toldregistering hos dem og det er det jeg spørg om hvor lang tid kan der gå

• #3   24. nov 2009 hvis du ved det hele hvorfor spørger du så ?!

• #4   24. nov 2009 Læs nu hvad der står

Hvor lang tid går der ca. før den kommer igemmen postdanmarks toldregistering er det 1 uge eller er det 4 uger 12 uger ja hvad ved jeg
    Jeg er jo nok ikke den eneste der få vare hjem fra udlandet

Og bjørn hvis du ikke ved det hvorfor så svare, skrive her ???

• #5   24. nov 2009 Ring til internationalt postcenter ,hav dit trackingnummer klar.Så kan du speede tingene op.Fra du modtager brevet om at de mangler en faktura og du har sendt en tilbage , går der max 3-4dage.
    Det eneste der er træls er , at din pakke kommer på dit posthus op til 2 dage før opkrævningen på moms og told kommer.Så kan man kigge på sine ting og man kan ikke få dem.

• #6   24. nov 2009 Så har jeg fået fadt i dem Bjørn,,, det er fordi told og skat harfundet ud af de lige skulle kikke den seending igemmen som min pakke er med så om en små 14 dage måske

• #7   24. nov 2009 Hej Flemming

Pakker, import behandles straks de modtages på International Postcenter.

I bilaterale aftaler og internationale aftaler indgås der altid stramme tidsvinduer for behandling af ankomne forsendelser.

De medarbejdere, der forestår behandlingen af ankomne pakker, har helt klare retningslinier fra Told & Skat for, hvordan pakker skal visiteres og registreres....indhold i forsendelsen, beskrivelse af indhold på forsendelsen og følgepapirer samt oprindelsesland for forsendelsen.

Det er ikke kun gældende for Post Danmark, men for alle distributører af crossborder items.

Du kan regne med, Post Danmark gør det bedste de kan for at få forsendelserne gennem så smertefrit som muligt; men.....reglerne for import overholdes til punkt og prikke, ellers vanker der bod.

Jeg kan anbefale dig at læse på www.postdanmark.dk / pakker / toldregler.

De bedste hilsner, Per

• #8   24. nov 2009 Hej Per

Jeg har fået fat i postdanmark deres told afdeling og det er ikke dem der forsinker det,, det er folk fra skat som vil kikke de pakker igemmen som er kommet hjem med den sending , de vil åbne alle pakker og tjekke at det passer med det der står på fakturen,,, de er først gået i gang i går
    Så det er ikke postdanmark der er problemet denne gang,,, så min pakke kommer nok

Kommentér på:
postdanmark

Annonce