797 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Fandt sgu en stjålet GS500 idag Fandt sgu en stjålet GS500 idag

Ja siden i går har der her tæt på hvor jeg bor stået en lettere "hærget" gs 500 siden lørdag, idag inspicerede jeg den så nærmere og så tændings låsen var knækket , nå men ringe til Aalborg politi og snakke med vagthavende der prøve stille om til ekspiditionen uden held ha ha ja så spurgte vedkommende sgu om jeg ikke kunne ringe igen om 10 minutter ... *GG* nå men samme smøre igen 10 minutter senere om jeg ikke kunne ringe igen om 5 minutter ??? LOL men efter jeg fik ham over bevist om det var en MC og ikke en knallert og at model betagnelsen var GS 500 og det ikke var den manglende nummer plade der hed noget med GS 500 så lovede han da endeligt at de skulle kigge forbi. Nu er cyklen væk håber det er panserne der har hentet den og at en evt. ejer uden kasko vil blive glad ! Hørte jo aldrig mere til politiet om den overhovedet var stjålet eller ej.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fandt sgu en stjålet GS500 idag
  • #1   20. mar 2006 en god gerning.. sådan!

• #2   20. mar 2006 ja ville bare ønske at man fra ejeren eller politiet fik bare et lille tak for hjælpen istedet for bare at have brugt tiden på det ... men wha bare vi mc ister kan hjælpe hinanden

• #3   20. mar 2006 Ufatteligt at man ikke bare kan fortælle det som det er og de så kan tage den der fra?!? Sidste år kom vi på en tur på landet forbi en stjålet scooter der lå smidt. Vi ringede til panserne men der var ikke nogen der var i stand til at tage sig af sagen og det vill der heller ikke være før næste dag, og vi blev derfor bedt om at ringe tilbage der!!!

• #4   20. mar 2006 Tilfældigvis stod jeg inde ved Bike & Parts da tlf ringede.
    Han fortalte mig at den som du åbenbart har fundet havde været stjålet i 14 dage og ejeren ikke havde haft kasko på den

• #5   20. mar 2006 Herligt at ejeren blev fundet har netop skrevet til B & B det kunne jo være ejeren bød på en kølig pilsner he he

• #6   20. mar 2006 men den stakkels lille gs 500 så noget medtaget ud de sataner der håvde stjålet den har vist kørt vinter race på den :o( tanken var bulet, bremse grebet knækket , forlygten beskadiget og ja tændings lås og styrlås voldtaget , men wha det er vist bedre få den igen sådan end slet ikke når der ikke var kasko på dyret

Kommentér på:
Fandt sgu en stjålet GS500 idag

Annonce