424 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Morgen MC'er! Morgen MC'er!

Her til morgen, ved 7.30 har jeg spottet hele 3 motorcykler på Falster !!!

Det fedt at se at folk er ude og køre! Og det var choppere endda!

Der er da provokerende, hehe, får jo lyst til at vende om med bilen, tage min røde djævel og køre en tur smiley hehehe

Hvornår starter "den officiele sæson"?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morgen MC'er!
  • #1   23. mar 2006 ifl forsikringselskaberne ! marts... smiley

• #2   23. mar 2006 Forsikringsselskaberne? Jeg må da køre året rundt, og jeg har været i løbet af vinteren ca. 15 gange ud og køre smiley Hehe...

Der er da nogel der kører vinterkørsel, men de her choppere var decideret hevet ud af garagen, det kunne man se på det skinende chrom smiley

Kan bare mærke at det KLØR i venstre fod og højre hånd! Må snart ud og køre.. hehe...

• #3   23. mar 2006 Henter sku min idag..! Kan ikke holde til det mere..!!!!!!!!!!!
    Så må jeg bare vaske den ekstra..!!!!!

• #4   23. mar 2006 hahahahah!!! fuck det... så tager jeg sku også en tur!!! WTF !!! se bare på det dejlige vejr... skal lige være færdig med at rådne op her til kl 6-7 så skal jeg ud og køre.. fuck det.. i can feel the devil indside me smiley

(vi har ikke noget p0liTi her i øjeblikket, i hvert fald ikke særligt meget, så man kan godt tillade sig at køre den heeelt ud i gearne).. god tur!!!

• #5   23. mar 2006 Yearh!!!

Vejret ser jo dejligt ud til trods for spådommene om sne og dén slags uvæsen.

... konen får besøg af en veninde i eftermiddag, så jeg tror sgu' også, at jeg benytter mig af lejligheden til at trille en herretur!

• #6   23. mar 2006 DUCATI spottet........

i går ved 16:30 ca, hamrende afsted, et skud ca 150 km/t i inderbanen hvor motorvejen deler sig mod vallensbæk, og ballerup ( sjællad ).... et smukt syn.

det var den 3jeg mødte på vej hjem fra job. på en strækning på ca. 15 km....så nu MÅ det være tid..

ellers er folk bare ved at gå til af at vente...

Kenneth

• #7   23. mar 2006 Jeg skal ud og teste en GS500E for en kammerat iaften - det bliver så min debut i sæsonen 2006 - skal nok blive interessant smiley

• #8   23. mar 2006 så er der alle dem som har muligheden. de skal bare tage sig sammen.

så er der et par andre herinde som ikke kan komme ud og ikke når at blive klar til på næste torsdag. der vil jeg bare sidder på min fødselsdag og græde over jeg ikke nåede at blive klar.

men vil tænke på alle jer andre der skal over på bakken.

hulk. og ja send mig lige det link med tudekiks. den fortjener jeg da vidst hehe

• #9   23. mar 2006 Hahahahah kun 4½ timer tilbage til jeg skal brænde den af smiley hehehehe.... glæææder mig umådeligt meget... har stødt en på en lifan 250ccm (kinesisk kopi af virago 250ccm) her på Falster... så der er flere der er ude og nyde vejret hernede på falster!!! Huuaaa, om 4 timer, here I come smiley

Kommentér på:
Morgen MC'er!

Annonce