1.106 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Kawasaki zxr 400 - start cykel?? Kawasaki zxr 400 - start cykel??

hej folkens.
Kigger stadigvæk ihærdigt efter min første motorcykel. Har kigget meget på en Kawasaki zxr 400, synes den er enormt fræk !
Hvad kan i ellers anbefale til en ung tømrerlærling som mig? - har 3 km på arbejde, så skal ikke køre så langt. Er desværre 190 lang, det kan vel give lidt problemer til en racer..

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki zxr 400 - start cykel??
  • #1   1. feb 2010 Kan kun snakke godt om den maskine:-)

min har ihvertifald kun overrasket mig positivt.

med hensyn til størrelsen.
    jeg er 184 og sidder godt:-)

• #2   1. feb 2010 Skriv evt pm hvis der er nogle spørgsmål ang denne cykel jeg kan hjælpe dig med.

• #3   1. feb 2010 e sådan en kawa er fin nok men jeg er 193 høj og sidder omtrænt på samme måde på yam 4gear som å kawa 400 hehe

• #4   1. feb 2010 okay. Kører du dagligt eller bare i fritiden? Ved du noget om hvordan, den vil føles, hvis den skal køres hver eneste dag?

• #5   1. feb 2010 Jesper.

jeg vil da mene at så snart vejret er okay. og jeg ikke har fruen med,
    så forgår alt transport på mc så vidt som muligt.

og ingen problemer der.

• #6   1. feb 2010 okay. Måske jeg skulle kigge på en 600/750 ccm racer?

• #7   1. feb 2010 Hvis det skal være en 400cc pocketrocket, så kan du jo også lige kaste et blik på Honda VFR400 eller hvis finanserne rækker til det, den ultimative 400cc'er RVF400

• #8   1. feb 2010 Fed start cykel, jeg har en! Er også tømrer lærling! Kan kun snakke godt om den!

• #9   2. feb 2010 ZXR400 er en super fed lille raket - men jeg synes de fleste er dyre, tit dyrere end ZXR750 hvilket virker ret fjollet. Så jeg foreslår at du kigger på en 750er nu hvor du er 190cm. Kan se på din profil at du er 18, så uanset om det er 400 eller 750 skal den drosles for at være helt lovlig til dig.
    Så pøj pøj med det!

• #10   2. feb 2010 Man kan sagtens sidde på en zxr 400 selvom man er 190... Jeg er selv 192, og startede på en zxr 400, kørte på den 1 sæson.. Det var en sand fornøjelse at lære racerstilen på den lille raket. Det længste stræk jeg kørte på en dag var omkring 800 km - dog var de sidste par 100 km hjem stående i fodhvilerne da lårene krampede til. Men samme dag havde jeg også kørt trackday på den, så det var ikke kun afslapningskørsel.

Hvis du vil bruge den syd på til lange motorvejsture, så overvej noget andet.. Den kører generelt med mange omdrejninger, og stillingen kan blive krampagtig over 500 km om dagen. Det gjorde det for mig, med ca. samme højde. Ellers dejlig cykel. Jeg brugte den i skole hver dag (ca. 25 km hver vej, til dette sad jeg perfekt) Desuden kan man jo købe en bil hvis man skal sidde godt. Man må absolut lide for skønheden.

Og så ser den MEGET federe ud end zxr 750. Hvis du skal have en større, så se på den lidt nyere zx-7r - så har du stadig lidt smart udseende med.

• #11   2. feb 2010 Ellers er et billigere alternativ gsxr 400 sådan en startede jeg på. Jeg er 184 og det var fint nok. Se evt billeder i min profil ..

• #12   2. feb 2010 Jeg er 190 cm og sidder sindssygt dårligt på de små 400 ccm-cykler...

• #13   3. feb 2010 man skal nok også passe på med ikke at købe en mc som man bliver vant til allerede efter første sæson.. Det er bare spild af penge i mit hoved, da man altid ender med at tabe penge ved salg..
    Man kan lige så godt købe én man ikke keder sig på så nemt...
    Så evt en 600 -750 og så drosle den lidt ned intil man er 20. Og WUPTI så har man sku en lækker maskine der sparker røv...
    Jeg ventede dog til jeg måtte køre på stor mc, da jeg ikke gad køre rundt på en "knallert" uden heste, når jeg havde en FEE bil.. smiley

• #14   3. feb 2010 Okay. Tak for nogle gode råd smiley - Ved bare ikke om det er motorcykel eller bil jeg vil bruge penge på? synes det er for dyrt med begge dele som 18-årige smiley

Kommentér på:
Kawasaki zxr 400 - start cykel??

Annonce