1.267 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Svar fra skat Svar fra skat

Efter 3 lange uger venten og en ekstra opringing igår til skat, ang registreringsafgiften på min ducati 996SPSs nr 21 årgang 2000, fik jeg oprindring fra en sød dame idag. Raceren blev toldsynet d. 14 januar som værende i middelstand - den står rigtig flot kun men en skramme på en staffering som skal skiftes. Kørt 9000km..
Jeg havde regnet med omkring 100k i afgift så blev super glad da hun sagde tallene 81392 kr

Så der er sku penge i overskud på bugdettet nu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svar fra skat
  • #2   9. feb 2010 lækkert.. Jeg skal halv toldsynet min cbr når mekanikeren er færdig med service på den.

Er fandme oss spændt på hva afgiften siger.

• #3   9. feb 2010 Den er satme os bare i orden den duc... pis os... skal hente flere viskestykker. Savler sgu for meget:)

• #4   9. feb 2010 Kenneth H - så må vi ikke håbe du bliver skuffet - SKAT er jo ikke en gavebod - jeg ved ikke hvad du forventer, men min vurdering er at din returafgift bliver mellem 55 og 60.000 - de beregner jo først afgiften og så beholder de 15% - bare for gammel venskabs skyld smiley held og lykke med projektet

• #5   9. feb 2010 Okay jeg var inde og tjekke afgiften på min gsxr 750 årg 88-89 der var afgiften ca 17.000, og der var jeg ved og græde, der sætter de handelsværdien til knap 34000 mener jeg!!!!!!!!!!! det er jo tyveri.

• #7   10. feb 2010 jeg har fundet en honda cbr 900 rr (ældre model) uden afgift. til billige penge.. hvad gør jeg for at få den på afgift, og synet osv.

har ik prøvet det før

Kommentér på:
Svar fra skat

Annonce