{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Bol d'or fra 83.
  • #1   14. feb 2010 Kommer an på hvordan motoren har det.. hvis den skal ha skiftet kæder, incl bundkæde og strammer, så er det ikke billigt.. kan man leve med en gammel svend med et godt bundtræk og køreregenskaber som en havelåge, så er den ganske fin, og vil man bygge lidt på den, så er der mange muligheder.. smiley

    men når de har gået omkring 80.000km så begynder de med olie forbrug osv.. det er min oplevelse på 2 motore.. smiley


  • #2   14. feb 2010 Kan kun tilslutte mig Jannic. Det kommer meget an på motoren. Kæder og strammere løber alene nemt op i 4k. Plus besværet med at skifte dem. Hvis den bruger meget olie skal toppen sandsynligvis laves for 4-6k. Alternativt kan man få en hel cykel hos tysken for 10k og rippe den, sku' det blive nødvendigt. Men go' cykel der kører derudaf, bare den får olie og benzin i rigelige mængder. Mht. prisen, så afhænger det ligeledes af antal km kørt og standen, men 25k lyder ik' nødvendigvis urimeligt.

  • #3   14. feb 2010 jeg synes den skal være rigtig flot for 25K.
    jeg har en 750 Bol D'Or fra 79 til salg med 53k km på klokken til 16K lige nu, og den er iorden og alt virker. så skal den se rigtig godt ud til 25k!


Kommentér på:
Honda Bol d'or fra 83.

Annonce