{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  max 100 hk i eu ???
  • #1   6. mar 2010 Vi kan roligt forvente mere af den slags.

    Fra 2011 skal alle nyindregistrerede biler have ABS og ESP - og det er fastlagt.


  • #2   6. mar 2010 Hell motherfucking NO!

    Seriøst, hvis det bliver realitet i HELE EU incl. dk så vil jeg starte en revolution. Nok er nok.

    Mener det rent faktisk meget seriøst. Hvis der bliver læsset mange flere regler overhovedet på mig "for mit eget bedste" så vil jeg sgu hellere starte en revolution og evt dø end at sidde tilbage og acceptere de her alt for dumme tiltag.


  • #3   6. mar 2010 Ellers kan man jo bare flytte til et ikke-eu land ;o)

  • #4   6. mar 2010 Kristian J HØRT !.

  • #5   6. mar 2010 De er sku ikke nomale ,, lad os komme ud af det lort

  • #6   6. mar 2010 Det bliver jo så ikke noget problem for dem der ejer en Honda eller Yamaha... smiley

  • #7   6. mar 2010 keyser det var ikke pænt sagt syntes jeg. de gamle bliver da dyre så

  • #8   6. mar 2010 Jeg er 250% enig med dig Kristian J, det her samfund er ved at blive fuldstændigt latterligt - ALT der er sjovt skal der afgift på, gives bøder for og helt forbydes - Jeg er FANME ved at brække mig over det , og jeg har efterhånden LÆNGE kæmper for at folk i min omgangskreds skal indse at vi mere og mere nærmer og et samfund som i filmen "demolition man" hvor ALT der er usundt, og dermed kan koste samfundet penge er forbudt - Ender med at vi alle skal leve i et plastikkugle, fordi de FORBANDET latterligt fuckhoveder til politikkere, har fået vedtaget at det er strafbart og udånde CO2 offentligt - og ja "vi har jo selv stemt dem ind", men det hjælper sgu da ikke en skid at stemme i modsat ende af skalaen - Jeg er efterhånden kommet til at den eneste løsning er i retningen af en "revolution" - Jeg er allerede startet i det små ved at sige min mening til de betjente der stopper mig, for at give mig en bøde fordi mit blinklys blev slukket 0.2 sek for tidligt, og jeg derved kunne have udslettet 3/4 af danmarks befolkning - JEG HAR BARE FÅET NOK

  • #10   6. mar 2010 vomitus provokatus.... provokeret opkast... oversat til dansk... smiley

    Intet mere har jeg og tilføje til denne sag...


  • #11   6. mar 2010 Lad os håbe der så også følger ens afgiftr med :o)

    Men bortset fra det, så kan jeg nu ikke se problemet i forslaget :o)


  • #12   6. mar 2010 Ahh der er heldigvis langt fra socialistiske tossehoveders lovforslag til virkelige regler.. tror lige vi skal begynde med at tage det helt roligt.

  • #13   6. mar 2010 Og hvem faen skulle kontrollere når man fjernede en eventuel begränsning?
    Polisen på deres standard 100hk cykler?
    hahaha.. FTW .. Tror de fleste herinde lever efter deres eget lille regelsät, som det ser ud i dag.


  • #14   6. mar 2010 Jeg er også på alle måder imod den her regel. Men for at være ærlig er de danske veje jo heller ikke til meget mere end 100 hk, faktisk nærmere 60.

    Hvis bare der kunne blive givet bedre muligheder for baneanlæg, det ville for mit vedkommende opveje det 100%


  • Mr. M
    Mr. M Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 98
    #15   6. mar 2010 Cracker Jack

    Her er noget med 100hk og sikkerhed.

    http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=1085


  • #16   6. mar 2010 Hmm.. skulle koste KASSEN at få det fjernet begrænsningen i motorstyrringen hos yamaha.. så vidt jeg har kunnet læse mig til på udenlanske fora'er

  • #17   6. mar 2010 Men det problem har de jo kun i frankrig (indtil videre)

  • #18   6. mar 2010 Hvis de vil begrænse motorcyklers ydeevne.. så kan jeg godt se fornuften i at disse eu-ministre til daglig selv kører rundt i og bliver transporteret rundt i Audi´limousiner med V8 motorer og 350hk. og at enhver der har pengene frit fortsat kan bøbe og køre i sportsvogne med alle de hk de kan drømme om. Bare motorcykler bliver begrænset. Spadser-Eu.

  • rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
    #19   6. mar 2010 tror at det er blærerøvs verdien der er den største med alle de hk....
    dengang 100 hk. var noget af det største, da var det da ligeså sjovt at køre mc, og med den udvikling der er, så er det vel ikke 180 men 280 hk om 5 år, er det så også iorden ?

    En der har søn der snart skal til at køre MC


  • #20   6. mar 2010 REVOLUTION ! ! !

  • #22   6. mar 2010 Kangaroo jack, du læser vist ikke hvad jeg skriver smiley

    Mener ligesom Rasmus T at 100hk er rigeligt til at have det sjovt. Så vidt jeg ved kan man nå langt over 200 km/t med 100 hk, og det er vist egentligt rigeligt.


  • #23   6. mar 2010 Ej.. Så er det bare 30´er knallert problematikken om igen.

    Så man til og lege knallert tosse igen, og trodse politiet, ved at pille skiven, og smide en ubegrænset CDI (powercommander) på ens knallert.. øhh.. motorcykel..

    Nå til emnet: Lad os håbe det ikke bliver en tendens der spreder sig.

    Mht. Det du sagde knud mht. ABS og ESP, så er den tendens jo allerede på vej. Honda CBR fireblade, stort set alle BMW´s modeller, og sikkert også alt suzuki begynder at komme med.. samt mange flere.

    Altså om man vil stå ved det eller ej, så er de færreste af os jo prof. mc-ister, hvorfor det statistisk vil kunne redde liv, og spare eventuelt unødvendige ture i asfalten.

    - Michael


  • #24   6. mar 2010 Rasmus. Det kan ikke undgå at blive en smule politisk, dette spørgsmål. Det kan være farligt at hoppe ud fra et højt træ. men ligefrem lave en lov i mod det?? Din søn skal selvfølgelig ikke begynde sin karriere på en lynhurtig mc/legetøj. Jeg har selv mange rigtig sjove timer til gode på min offroader endnu (den har sølle 50hk, men for mig er den super skøn, selvom jeg også har haft 1000 ccm. racer). Det politiske aspekt: Frihed til selv at vælge godt og skidt.

  • #25   6. mar 2010 Hvis de vil "motorbøller" på store mc'er til livs, så skal det da helt sikkert nok hjælpe at tvinge dem ned på 100hk, for SÅ kan man jo ikke skabe sig tosset i trafikken. Eller vent?

  • #27   6. mar 2010 Der er da ingen tvivl om at det er fedt at banke afsted med 300km/t på en offentlig vej....problemet er bare at når det går galt...så går det tit også udover famillien danmark..når mc preben kører tværs igennem deres bil !!!! Og efter hvad jeg kan se.. er der ikke ret mange af langelinje drengene der nogen sinde har haft deres knæklodser i asfalten...så har de heller ikke brug for over 100hk for de er ikke i nærheden af at udnytte deres mc til fulde...hvis man vil køre krafthelvede kørsel så kom ind på ræser banen sammen med os andre... hvor der er plads til at køre galt...og hvor famillien DK med deres børn på bagsædet ikke kører ud foran!!!
    mvh. tidligere offentlig fart idiot!! NU.. A-licens superbike kører!!


  • #28   6. mar 2010 Tonni hvad er det for en sammenligning ? jeg kommer da også ude på langelinie, hvis du mener at alle der ude ikke kan få knæet i jorden så må du gerne sponse mine knee sliders for det er altså en del penge alligevel på et år.
    Jeg syntes ikke så meget problemet ligger i de 100 hk men mere det er bare en start, så om 3 år så mener de det er for farligt, nu skal motorcykler forbydes.


  • #29   6. mar 2010 Og nej NarrowHead, der er netop IKKE nogen sammenhæng mellem motorydelse og sikkerhed .........

    Citat:
    Et EU citat i forbindelse med sagen, leverer dog et argument for ikke at reducere motorydelsen. ”På den anden side, fastslår dedikerede studier at forbindelsen mellem reducering af motoreffekten og forbedret sikkerhed ikke er bevist. Baseret på dette, har kommissionen intentioner om at foreslå harmonisering af EU lovgivningen på området”.

    Sakset herfra:
    http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=1085


  • #31   6. mar 2010 Narrowhead nu er det jo meget simpelt ikke hk der afgøre accelerationen det er nm, men er du rådden nogle vilde 100 vi kan få hvis de bliver om tunet til nm i stedet for hk.

  • #32   6. mar 2010 Narrowhead om du kører galt med 180Km/t på en 34hk mc eller 150hk mc er fløjtende ligegyldigt, du kommer alvorligt galt afsted og risikere at dø på begge maskiner og dem du evt rammer med den.
    Så den 100hk begrænsning på mc´er kan de stikke op i røven, den gør hat gavn alligevel.


  • #33   6. mar 2010 hvaså hvis man også bruger sin mc til banekørsel, fordi man ik har råd til 2 mcer...skal den så også begrænses til 100hk?

    der er snart forbud mod alt, man må ik ryge, snart ik drikke...og spise sukker uha, over alt skal der være kamera osv. det er farligt at leve..vi burde alle sammen være døde. min bil er uden airbag og abs, jeg burde være død for længst...måske er jeg bare heldig, for jeg er jo ik længere voksen nok til selv at tage en beslutning.. kun staten er så voksen.
    pis og lort, fuck flere regler......


  • #34   6. mar 2010 men sådan er det jo, man starter med at forbyde en lille ting, så som rygning, mange syns så det er okay, og vupti...så har man åbnet op for forbud til højre og venstre for alt muligt. hvis livet er så farligt for os, så burde vi jo alle blive pakket ind i bobbelfolie og lagret et sikkert sted lige fra fødslen

  • #35   6. mar 2010 Er vi enige om at der er fandens til forskel på.. at håndtere en 100hk maskine og en 180hk maskine og at 180hk hurtigt kan ta magten fra de fleste..hvorimod en 100hk er noget nemmere at håndtere.. brian fjeder??
    natteravn rune...jeg vil da vældigt gerne sponse et par knæ klodser til dig!! Hvis du vil nøjes med at bruge dem i din yndlings rundkørsel...eller på dine trackday dage i løbet af året.. og ikke når du skal se hvad din R6er kan nå op på imellem lyskrydsene!! smiley


  • #36   6. mar 2010 Tonni.
    Tror det bliver lidt svært at bruge dem i et lyskryds, men du er velkommen til at sponse mine knee sliders skal nok bruge 5 par i så jeg bliver bare glad smiley
    Det var nu mest din antagelse af alle der kommer på striben ikke bruger sine knee sliders.


  • #37   6. mar 2010 Et eller andet sted handler det vel heller ikke om os som mc kørere og om vi kommer til skade...det vælger vi jo selv (ligger som vi har redt)
    Men det handler vel egentlig om de andre liv man sætter på spil når der bliver kørt for stærkt de forkerte steder!!!
    Den eneste grund til at der bliver disket op med et max 100hk lovforeslag
    er at der er nogen der ikke har valgt rette tid og sted til at fyrer den af!!


  • #38   6. mar 2010 Har du ret i, men fatter ikke lige hvad de 70 hk mellem en 600 cc og en 1000cc skal gøre i forskel, det er altså kun 40 km/t forskel med 100 hk, kan du ca. kører 265 km/t og en 1000cc kører lige under 300 ægte. hvad er forskellen spørg jeg så.

  • #39   6. mar 2010 Glemmer folk helt at der altså også er ret mange andre måder det går galt på end fart og acceleration ...

    en 100 hk maskine med lav vægt kan bestemt også være hurtig,
    så tror ikke de opnår en skid ved det....



  • #40   6. mar 2010 Natteravn.. De knæklodser fungere ikke som et støtteben rundt i svinget.. det er kun en afstands måler/referance punkt til hvor langt dit nedlægnings punkt er på cyklen....tror ikke en eneste af de andre dm/challenge superbike rødder bruger meget mere end 3 sæt på en sæson...
    Vidste godt at der sikkert ville være flere der ville ta den som en fornærmelse (den med knæklodsen) men det er fackts at de fleste ikke har styr på en stor maskine....bare i gåseøjne..hvor mange har prøvet at katastrofe bremse en mc ned fra +200km/t....med mindre de har været på bane.... (der gør man det 100 gange om dagen!!)


  • #41   6. mar 2010 Tonni er slet ikke uenig med dig, det var bare din generalisering, jeg ved godt hvad du bruger knee sliders til jeg kan bare godt lide at have følelsen i svingende, så jeg ved præcis hvor jeg har min nedlægning, hiver den også ind til igen når den har rørt.

  • #42   6. mar 2010 natteravn... en 1000ccm trækker lige så hårdt fra 100km/t til 300km/t som din 600ccm gør fra 50km/t til 150km/t ...det er forskellen.

  • #43   6. mar 2010 Gsxr 1000 07 1/4 Mile ET 9.950
    Gsxr 600 07 1/4 Mile Et 11 10.850

    Det er vist ikke en fordobling


  • #44   6. mar 2010 Ser lige om jeg kan finde noget smiley

  • #45   6. mar 2010 hov...mit indlæg forsvandt

  • #46   6. mar 2010 He he ja troede du have slettet det ...

    her er lidt info om aprilia 450 quaeter mile

    http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=162599


  • #47   6. mar 2010 Rasmus c.... det ku jo være en lille smule mere intresant at se udgangs hastigheden ved de 402meter....og så efterfølgene tiden videre op til de 300km/t...de 2 cykler vil der ikke være den store forskel på op til de 200.. men er du klar over at de tider der..er næsten et helt sekund..du kan jo begynde at regne i meter...og ja finde udgangs hatighed ved 402m og tid op til top end speed!!
    mvh.


  • #48   6. mar 2010 Rasmus C....

    Du har ret 1/4 mile tiden er ikke ret forskellig målt i sekunder.... Men en 1000 kører ca 30-40 km/t hurtigere end en 600 ved de 400 meter, og har iøvrigt været vildt svær at holde styr på hele vejen derop. Hvorimod enhver kan hoppe op og lave den "gode" tid på en 600.... Hver gang...


  • #49   6. mar 2010 tonni N


    Skrevet: 06-03-2010 14:51:39

    Er vi enige om at der er fandens til forskel på.. at håndtere en 100hk maskine og en 180hk maskine og at 180hk hurtigt kan ta magten fra de fleste..hvorimod en 100hk er noget nemmere at håndtere.. brian fjeder??

    Så kan vi sikkert også blive enig om at det er keglen med styret i hånden og ikke maskinen der er problemet?
    At det hjælper hat at skyde med spredhagl og lave en lovgivning der stinker langt væk af formynderi og i den grad opfordre befolkning til oprør mod selvsamme lov.
    Tror Frankrig selv på at Italien, Tyskland og England for at nævne 3 af de tunge drenge i Europas mc industri bare frivilligt går med på den galej?


  • #50   6. mar 2010 keyser...Præcis...der er næsten på the money 33km/t udgangs hastighed til forskel på de 2 tider der er disket op med...1000ccm har en udgangs hastighed på små 237 km/t og den trækker sgu videre...hvor 600ccm "kun" ligger på ca.203km/t..og den er færdig med at trække noget som helst når den er nået der til..."den står stille"
    Brian fjeder... så er vi jo enige...det er idioten bag styret...det bare lige lidt svært for dem at udpege ham der lige præcis ik kan styre lortet..og så prøver de at indføre 100hk reglen...hvilket de kun gør fordi folk generalt ikke kan vælge rette tid og sted til at fyrer den af!!!


  • #51   6. mar 2010 Brian J du siger sku noget. Det er jo bare peugeot- landet som er misundelig på de tre andre mc-producerende lande. Hvor mange nævneværdige franske mc producenter kan jeg lige tælle................0

  • #52   7. mar 2010 Latterlig regel, det bliver jo bare en flok mcér med skjulte kontakter til 100 hk maps. Min bike kommer ikke ned på 100hk det er 100 smiley
    det vil altid være føreren der er den afgørende forskel, man kan jo også køre pænt på en superbike smiley


  • #53   8. mar 2010 Det er generelt at de fucker med alle regler. Ikke kun mc'er. Snart skal vi vel betale afgift af gasser der forlader kroppen... Det forurener jo også..

    Fuck da også ræsonnementer mht. om det er 600 eller 1000. 100 eller 180hk.
    Som et par stykker skriver længerer oppe, er det, at ikke have valget problemet.
    Det samme med rygning og druk.
    Men hvem herinde vil plante bagdelen inde foran Christiansborg, hvis reglen bliver indført? Hvem vil bede de 179 inkompetente mennesker om at skride?

    Ingen..


Kommentér på:
max 100 hk i eu ???

Annonce