Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  r6 km
  • #1   10. mar 2010 ca. 100-200k eller bare 10 km er ikke sådan at sige, men med fuld servicebog og hvis den ser passet ud, til nogle sæsoner endnu

• #2   10. mar 2010 er der nogle speciele svagheder man skal ligge mærke til ved denne model?

• #3   10. mar 2010 Som Simon skriver,

Hvis der er fuld service bog, og den ser velholdt ud i forhold til årgangen, samt motoren lyder sund, burde den sagtens kunne køre 100.000 km uden problemer..

• #4   10. mar 2010 kommer an på hvordan den bliver behandlet jo. hvis den er tævet igennem, så er den nok ikke det vilde værd. uden at du kan skrue og tjekke den igennem. hvis den er plejet og velholdt kan den holde længe,

jeg er igang med at tjekke min r6 igennem fra bund af alt er skilt på den og fandt en knækket fjedre i motoren. men altså jeg vil tjekke den igennem hvis jeg var dig og så bygge den op igen, så ved du alt virker og kører som smurt

• #5   10. mar 2010 Der er godt nok mange der er km forskrækket når det gælder MC´er... En mc motor springer ikke i luften efter 50000km... Den kan selvfølgelig godt, men når den har servicebog er der blevet skiftet olie, filtre osv osv, som producenten foreskriver... Og hvis det er en mekaniker med bare en my hjerne, er den jo tjekket efter...

Ja hvis man giver FULD gas konstant når den er kold (under 5-7km kørsel) er der færre km i den, end en der er kørt ordenlig varm inden den for kniven... De færreste mennesker holder deres mc i begrænseren til den koger, og så kører...

Jeg vil mene, hvis man fortsætter med at overholde service som foreskrevet og behandler den fornuftigt, så er der vel et sted mellem 250000-300000km som minimum tilbage i den yamaha motor...

De har en svaghed med at fjederen der holder stoppet i skiftetromle kan knække, men det er en nem og huritg reparation... Men ellers ikke det vilde...

/ Bülow...

• #6   10. mar 2010 Den model R6 har også et svagt punkt omkring 2.gearet.
    Dels er selve skiftegaflen ikke alt for stærk og kan godt blive bøjet ved et "kikset" gearskift og dels er de "dogpins" som sidder på gearhjulet ikke for stærke og bliver rundet af med tiden.
    Begge dele kommer til udtryk ved at den vil "falde" ud af 2.gear under belastning, så det er forholdsvist nemt at checke om den har det problem.
    Jeg har lavet 3 R6 motorer med det problem.

• #7   10. mar 2010 takker for svarene... må du lige få den kigget ordenlig efter så

• #8   10. mar 2010 den motor er noget lort, ruster op i motor blok. så den sender tryk ned i bundkaret og trykker derved olien op i luft filter kassen også æder den olien. har skiftet 2 motor på min gammel r6, prøv og se på nettet om du kan finde en motor til den, dette er næsten umulig og hvis så koster den. Du skal op og have en med indsprøjtning.

Kommentér på:
r6 km

Annonce