{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

ENDELIG.... {{forumTopicSubject}}

Så er jeg taget i garagen for så småt at forberede min mc, og der kommer gode følelser med at begynde. At have gået denne lange vinter og ventet på at få tage JONJI i brug har været tungt, men nu hjælper det. Det regner dog, men lysen er der aligevel. Batteriet skal lades, olien skiftes, nogle slidedele ses efter og ev byttes, og har så fået købt en luftkommpresssor og luftværktøj så nu er det nu!!!
Slut på kaffekoppen ved pc og at side dag ud og ind med at chatte her på galleriet, men vi ses derude på vejen jo nu snart, og jeg håber at få min mc klar til påsken, og da bliver det PØLSER I GARAGEN, løgnhistorier, og andet mc snak. Så kig efter min PØLSER I GARAGEN ligsom sidst år... vi ses derude... P.S. og husk den vest....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ENDELIG....
  • #1   14. mar 2010 Slat af med den der kløen, i går...
    Var lige rundt på landevejene her omkring Skive.......
    Men må sige: Jeg blev ikke træt i venstre arm ( af at hilse ), hvor var I alle henne ?
    Høj sol og tørre veje c",)........... Og varmt tøj !!!!

• #2   14. mar 2010 Ja , jeg var også lige en tur rundt på vejene omkr Lemvig , fint vejr ...

• #3   14. mar 2010 Det kan godt være vejene er tørre, men de er stadig hvide af salt (ihvertfald her på Djursland). Så når der lige kommer en gang regn til at vaske det hvide stads væk, og solen titter frem igen - så er jeg klar til at starte min sæson smiley

Kommentér på:
ENDELIG....

Annonce