Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passager på RS 125?
  • #1   29. mar 2006 Man kan godt have en bag på, jeg har kørt med min kæreste bag på, og jeg syntes faktisk godt man kan styre den, dog ikke halv så godt som unden passager.
    Det tager også toppen af topfart, og optrækket.

• #2   29. mar 2006 Okay, nice nok.

Tænkte nok at det ville tage en del af trækket, men det er jo klart når den kun har 34 hk og et lille moment..

Men skulle bare vide om man kunne smide folk bagpå, så må man jo bare lade vær med at smide den for meget i svingene..:D

• #3   29. mar 2006 125 ccm er sgu efter min mening for lidt.. hvis der er så sats på få 250 ccm. du bliver alt forhurtigt træt af 125'eren vi har en pige i klubben der har 125 ccm den er syntes jeg ikke der er ret meget mere i end en knallert.. bare lyden.nej.... med 250 ccm får du 2 sec hurtigere til 100 og 45 km/t mere på toppen..

det r min mening... sees der ude..

• #4   29. mar 2006 Jeg ville ikke købe en 125 hvis jeg var dig bertel, køb en 250 så.

René

• #5   29. mar 2006 kommer jo også an på om han har stort kort smiley har selv haft rs125 ,,, synes den var sjov nok hehe ... men med passager er den helt anderledes smiley men har da kørt 150 med min fætter bagpå hehe... Men på motorvej er og bliver sådan en lille mc et HELVEDE ... undgå det for alt i verden hehe

• #6   30. mar 2006 Nu i siger 250ccm, mener i så RS250? For har hørt den jo skulle være rimelig vild, men den koster jo en del mere end 125'eren, og så er der jo problemet med hk:/

Har nemlig set de andre indlæg vedr. 125'eren, og de fleste siger at den er fin nok til begyndere, og at den er god nok på mindre veje, og kun er træls som Rene W siger på motorveje..

• #7   30. mar 2006 min kæreste har en RS125 og jeg sys den er vild fed at ræse på.. en rigtig fin begyndercykel het sikker

Kommentér på:
Passager på RS 125?

Annonce